Khabar Mantra
فلمی دنیا

ورون دھون اور نتاشا کا 2 فروری کو استقبالیہ ہونا ، شادی کی تصویر وائرل ہوگئی

ممبئی: بالی ووڈ کے مشہور اداکار ورون دھون اور نتاشا دلال نے 24 جنوری کو شادی کرلی۔ یعنی ورون دھون اور نتاشا دلال کے ساتھ شادی کے بندھن میں بندھ گئیں۔ ان دنوں ان کی شادی اور مقام سے منسلک بہت سی تصاویر سوشل میڈیا پر منظر عام پر آئیں ہیں ، جو سوشل میڈیا پر بہت وائرل ہو رہی ہیں۔ ان دونوں کی شادی علی بابا کے مینشن ہاؤس ریسورٹ میں ہونے دیں۔ دونوں نے اپنی شادی میں اہل خانہ سمیت قریبی دوستوں کو بلایا ہے۔

دونوں نے کورونا کی وجہ سے کم مہمانوں کو ان کی شادی میں شرکت کی دعوت دی تھی۔ اسی وقت ، خبریں آرہی ہیں کہ ورون بہت جلد اپنی شادی کا استقبال کرنے جارہے ہیں۔ خبر ہے کہ ورون دھون 2 فروری کو اپنا استقبالیہ دیکھنے جارہے ہیں۔ خبر کے مطابق ، ورون دھون 2 فروری کو ممبئی کے فائیو اسٹار ہوٹل میں اپنی شادی کا استقبال دیں گے۔ ورون دھون کی شادی کا جشن 22 جنوری کو شروع ہوا۔

حال ہی میں ، شادی سے پہلے ، ورون دھون نے علی باغ میں واقع ایک ریزورٹ میں بیچلر پارٹی کی تھی۔ ان دونوں نے مہمانوں اور دوستوں کے ساتھ پارٹی کا زبردست لطف اٹھایا۔ اداکارہ جوا مورانی ، کرن جوہر ، ڈیزائنر منیش ملہوترا ، کنال کوہلی ، ورون اور نتاشا نے شادی میں شرکت کی۔ ورون کے والد نے بھی شادی کے لئے کچھ خاص انتظامات کیے تھے۔ نیز ، ورون دھون کے پورے کنبے نے میڈیا کا خاص خیال رکھا۔

ٹیگز
اور دیکھیں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close