دلی این سی آر

دہلی حکومت 18 جنوری سے اسکولوں کو 10 ، 12 کے لئے دوبارہ کھولنے کی اجازت دیدی ہے

ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن کے عہدیداروں کے مطابق ، دہلی حکومت نے بدھ کے روز بورڈ کے امتحانات کے پیش نظر قومی دارالحکومت کے تمام اسکولوں کو 18 جنوری سے کلاس 10 اور 12 کے لئے دوبارہ کھولنے کی اجازت دی۔

انہوں نے بتایا کہ طلباء صرف والدین کی رضامندی سے اسکولوں میں شرکت کریں گے اور جسمانی حاضری لازمی نہیں ہے ، جبکہ اسکولز کوویڈ 19 کے تمام رہنما اصولوں پر عمل کریں گے۔
"پری بورڈ تیاریوں اور عملی کاموں سے متعلق سرگرمیاں انجام دینے کے لئے ، حکومت کے سربراہ ، مدد یافتہ اور غیر مددگار تسلیم شدہ اسکول صرف کلاس 10 اور 12 کے طلباء کو صرف 18 جنوری 2021 سے لاگو ہونے والے اسکول میں بلا سکتے ہیں ،” ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن (ڈی او ای) نے کہا۔


تاہم ، والدین کی رضامندی اور آپریٹنگ کے معیاری طریقہ کار پر عمل کرتے ہوئے ہی کسی بچے کو اسکول بلایا جانا چاہئے۔
عہدیدار نے بتایا کہ اسکول آنے والے بچوں کی ریکارڈنگ کو برقرار رکھا جائے گا اور اسے حاضری کے مقاصد کے لئے استعمال نہیں کیا جانا چاہئے کیونکہ والدین کے لئے کسی بچے کو اسکول بھیجنا مکمل طور پر اختیاری ہے۔
کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے دہلی میں اسکول پچھلے سال مارچ سے بند ہیں۔ جبکہ اکتوبر کے بعد متعدد ریاستوں نے جزوی طور پر اسکولوں کو دوبارہ کھول دیا تھا ، لیکن 10 مہینوں میں یہ پہلا موقع ہوگا جب قومی دارالحکومت میں طلبا اپنے کیمپس میں واپس آئیں گے۔ طلباء آن لائن کلاسوں میں شریک ہوتے رہے ہیں۔

ٹیگز
اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close