Khabar Mantra
اپنا دیشتازہ ترین خبریں

گجرات: حکومت نے وزیر اعلی کے لئے خریدا 191 کروڑ کا طیارہ

گجرات حکومت نے وزیر اعلی وجے روپانی اور نائب وزیر اعلی نتن پٹیل کے لئے بمبارڈیر چیلنجر 650 طیارے 191 کروڑ روپے میں خریدا ہے جس کی ترسیل اس ماہ کے تیسرے ہفتے میں ہو جائے گی۔ کاغذی کارروائی کے سبب گزشتہ 5 سالوں سے لٹکا یہ سودا اب مکمل ہو گیا ہے۔

گجرات حکومت کے پاس پچھلا طیارہ 20 سال پرانا تھا اور اس کی رفتار بھی بہت کم تھی۔ پرانے طیارے سے 2500 کلو میٹر فاصلہ طے کرنے میں 5 گھنٹے کا وقت لگتا تھا پرانے طیارے میں تیل کی کھپت بھی زیادہ ہوتی تھی جبکہ نئے ہوائی جہاز کی رفتار بھی زیادہ ہے اور کم ایندھن میں زیادہ فاصلہ طے کیا جا سکتا ہے۔

یاد رہے کہ 2500 کلو میٹر کا فاصلہ صرف 3 گھنٹے میں اس نئے طیارے سے طے کیا جا سکتا ہے۔ پرانے ہوائی جہاز کے مقابلے میں نئے ہوائی جہاز کی رفتار بھی دوگنی ہے۔ نیا جہاز ایک بار میں 7 ہزار کلومیٹر کی دوری طے کر سکتا ہے، لہذا ایندھن بھرنے کی کوئی ضرورت نہیں ہوتی۔ گجرات سے دبئی کا فاصلہ ایک ساتھ طے کیا جا سکتا ہے جبکہ پہلے طویل سفر کے لئے حکومت کو نجی کمپنیوں کے طیاروں کو کرایہ پر لینا پڑتا تھا۔

لہذا گجرات حکومت کے ایوی ایشن محکمہ کی طرف سے ایک نیا جہاز خریدنے کا فیصلہ کیا گیا۔ نیا ہوائی جہاز کینیڈا واقع کیوبیک میں آئی بمبارڈئیر کمپنی کی طرف سے بنایا گیا ہے۔ کمپنی نے اب تک صرف 1100 طیارہ ہی فروخت کئے ہیں۔ نئے ہوائی جہاز کی حد 7 ہزار کلومیٹر تک ہے۔یہ نیا ہوائی جہاز 870 کلومیٹر فی گھنٹے کی رفتار سے چلنے کے قابل ہے۔ پرانا جہاز سنگل انجن والا تھا جبکہ نیا طیارہ ڈبل انجن والا ہے۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close