تازہ ترین خبریںدلی نامہ

ڈی یو میں فیکلٹی کے 865 اور کالجوں میں 5043 عہدے پڑے ہیں خالی: نشنک

دہلی یونیورسٹی (ڈی یو) میں فیکلٹی کے 865 اور ڈی یو سے منسلک کالجوں میں 5043 عہدے خالی پڑے ہیں۔ حالانکہ یونیورسٹی کا کہنا ہے کہ اس نے 857 خالی عہدوں کو بھرنے کے لئے اشتہارات جاری کر دئیے ہیں۔ اس کے علاوہ 26 کالجوں کے لئے بھی اشتہار شائع کئے جا چکے ہیں۔

مرکزی وزیر برائے فروغ انسانی وسائل رمیش پوکھریال نشنک نے پیر کے روز لوک سبھا میں ایک سوال کے جواب میں یہ معلومات دی۔ آندھرا پردیش سے وائی ایس آر کانگریس پارٹی کے ایم پی مگنٹا شرینواسلو ریڈی نے دہلی یونیورسٹی میں خالی عہدوں کے سلسلے میں سوال پوچھا تھا۔ نشنک نے تحریری جواب میں بتایا کہ دہلی یونیورسٹی سے حاصل کردہ معلومات کے مطابق 31 اکتوبر، 2019 کو یونیورسٹی میں پروفیسر وں کے 167، ایسوسی ایٹ پروفیسر کے 431، اسسٹنٹ پروفیسر کے 267 سمیت کل 865 عہدے خالی ہیں۔ وہیں ڈی یو کے الحاق کالجوں میں مذکورہ تاریخ کے مطابق خالی پڑی مستقل فیکلٹی یو جی سی کے ذریعہ منظور دوسری ٹرانچ سمیت 5043 (تقریباً) ہے۔

ایک اور سوال کے جواب میں نشنک نے بتایا کہ یونیورسٹی میں 89 اور یونیورسٹی سے وابستہ کالجوں میں تقریبا ً1075 گیسٹ لیکچرر (مہمان لیکچرر) مقرر ہیں۔ نشنک نے بتایا کہ یونیورسٹی نے خالی جگہوں کو بھرنے کا عمل پہلے ہی شروع کر دیا ہے اور حال ہی میں پروفیسر کے 166 عہدے، ایسوسی ایٹ پروفیسروں کے 428 عہدے اور اسسٹنٹ پروفیسروں کے 263عہدوں کے لئے اشتہار دیا ہے۔ جہاں تک کالجوں کا تعلق ہے یونیورسٹی کی طرف سے مستقل عہدوں کو بھرنے کے عمل کیا جا رہی ہے، جس کے عمل میں 26 کالجوں کے لئے تعلیم کی پوزیشنوں کے لئے اشتہار پہلے ہی شائع کیا جا چکا ہے۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close