تازہ ترین خبریںدلی نامہ

وزیر عمران حسین نے کیا آٹوٹیکسی میٹر یونٹ کا اچانک معائنہ

نئی دہلی (انور حسین جعفری)
دہلی کے وزیر خوراک و رسد عمران حسین نے آج دہلی حکومت کے آٹو کرایوں میں اضافے کے فیصلے کے سبب محکمہ لیگل میٹرولوجی کے ذریعہ کئے جا رہے آٹوفیئر میٹر کے کیلیبریشن کام کی جانچ کیلئے وزیر پور انڈسٹریل ایریا میں محکمہ کی آٹوٹیکسی میٹر یونٹ کا اچانک معائنہ کیا۔

دہلی حکومت کی جانب سے آٹو کرایوں میں ترمیم کے فیصلے کے بعد محکمہ قانونی میٹروولوجی کا آٹو ٹیکسی میٹریونٹ کے ذریعہ آٹو رکشہ میٹر کا دوبارہ کیلیبریشن کیاجا رہا ہے۔ تاکہ آٹو ڈرائیور سفر کے مطابق کرایہ وصول کریں اور مسافروں سے زیادہ کرا یا نہ لے سکیں۔ آٹو فیئر میٹر دہلی حکومت کے محکمہ ٹرانسپورٹ کے ذریعہ کیا جا رہا ہے۔ ایک دن میں شیڈول کے مطابق ایک ہزار آٹو میٹر کا دوبارہ کیلبریشن رجسٹریشن نمبر کے مطابق کیا جا رہا ہے۔اگر ایک آٹو رکشہ ڈرائیور جو مقررہ تاریخ پر کیلیبریٹ نہیں کرا سکا تو وہ مقررہ تاریخ کے بعد کسی بھی دن کیلبریٹ کرا سکتا ہے۔ فی الحال 400 سے 500 آ ٹومیٹر کی دوبارہ کیلبریشن کیلئے ٹیکسی میٹر یونٹ میں آ رہے ہیں۔ فیئر میٹروں کے ساتھ درخواستیں وصول کرنے کا وقت صبح ساڑے نو بجے سے ساڑے بارہ بجے تک ہے۔دو بارہ کیلیبریشن کئے گئے میٹر اگلے دن ڈھائی بجے واپس کردیئے جاتے ہیں۔ فیس فی آٹو فیئر میٹر 100 ہے۔ ایک وقت میں 10 سے 15آٹو میٹرکیلیبریٹ ہوتے ہیں۔ایک میٹر میں 10 سے 15 منٹ لگتے ہیں۔

معائنہ کے دوران وزیر عمران حسین نے ٹیکسی میٹر یونٹ کے کام پر اطمینان کا اظہار کیا۔ انہوں نے سکریٹری، کنٹرولر علاقائی افسراور جونیئر پیمائش اسسٹنٹ کو ہدایت کی کہ آٹو رکشہ ڈرائیوروں اور عوامی عوام کی سہولت کیلئے نمایاں طور پر عوامی نوٹس لگا یا جائے۔ آٹو کیلئے دوبارہ کیلیبریشن شڈیول کو صحیح طریقے سے ڈسپلے کرنا چاہئے۔ وزیر موصوف نے ہدایتدی کہ آفس کے خاص مقامات پر نمایں طور فلیکس لگنے چا ہئیں. نوٹس بورڈ پر واضح اور نمایاں طور پر معلومات۔ وزیر عمران حسین نے آفس احاطے میں گندگی اور غیر صحت بخش حالات پر تشویش کا اظہار کیا۔ وزیر موصوف نے بتایا کہ آٹو رکشہ ڈرائیوروں کی سہولت کو یقینی بنانے کیلئے دہلی حکومت ضروری اقدامات کرے گی۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close