اپنا دیشتازہ ترین خبریں

ممبئی میں بجلی سپلائی ٹھپ، لوکل ٹرین بند، تحقیقات کا حکم

ممبئی، (یو این آئی)
مہاراشٹر کے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے نے ممبئی سمیت ممبئی میٹروپولیٹن علاقے میں بجلی کی سپلائی متاثر ہونے کا سنجیدگی سے نوٹس لیا ہے اور واقعہ کی فوری تحقیقات کی ہدایت کی ہے۔ انہوں نے وزیر توانائی ڈاکٹر نتن راوت سے بھی تبادلہ خیال کیا اور ہدایت کی کہ ممبئی کے ساتھ ساتھ ممبئی میٹروپولیٹن علاقے میں بھی بجلی کی فراہمی کی بحالی کے لئے فوری کوششیں کی جائیں۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ مستقبل میں اس طرح کے واقعات کو دوبارہ ہونے سے روکنے کے لئے چوکسی اختیار کی جانی چاہئے

انہوں نے ممبئی میں بجلی کی مکمل بندش اور کون ذمہ دار ہے اس کے پیچھے تکنیکی خرابیوں کی بھی انکوائری کی ہدایت کی ادھر، صبح کے وقت، وزیر اعلی نے میونسپل کمشنر اقبال سنگھ چاہل کو بھی ہدایت کی کہ وہ اس بات کو یقینی بنائے کہ اسپتالوں کو بجلی کی فراہمی کے متبادل انتظامات بلا تعطل رہیں تاکہ کوئی پریشانی نہ ہو۔ انہوں نے چیف سکریٹری اور وزارت کے کنٹرول روم کو یہ بھی بتایا کہ کنٹرول روم اور فائر بریگیڈ کو چوکس رہنا چاہئے اور ان تمام اوقات میں بجلی کی بندش کی وجہ سے ہونے والے کسی اور حادثات کی روک تھام کے لئے فوری مدد فراہم کی جانی چاہئے۔

انہوں نے مضافاتی ریلوے کو متاثرہ مسافروں کو فوری امداد کیلئے ریلوے انتظامیہ کے ساتھ ہم آہنگی کی بھی ہدایت کی۔واضح رہے کہ صبح ساڑھے دس بجے سے دوپہر سواایک بجے تک بجلی تقریباً تین گھنٹے بجلی گل رہی ہے۔ جس سے عام زندگی متاثر رہی۔ دریں اثناء نتن راوت نے بتایا کہ تھانے کالوا میں 400KV لائنوں پر کچھ باقاعدہ بحالی کا کام جاری ہے۔راوت نے ایک بیان میں یقین دہانی کرائی، "تمام بوجھ دوسرے سرکٹ میں منتقل کردیا گیا تھا جس میں کچھ تکنیکی مسائل کا سامنا کرنا پڑا تھا اور وہ ٹوٹ گیا تھا، جس سے ممبئی تھانہ کے بڑے حصوں کو بجلی کی فراہمی متاثر ہوئی تھی۔ بجلی کی بحالی کے لئے جنگی بنیادوں پر کام جاری کیا گیاہے ،”

بجلی غائب ہونے سے مشتعل ممبئی کے شہریوں نے سوشل میڈیا پر اپنا ناراضگی ظاہر کی، تو ٹھاکرے نے راؤت سے بات کی اور بعد میں ایم او انرجی پرساد تن پورے سمیت اعلی سطح کے عہدیداروں کا ہنگامی اجلاس طلب کیا جس سے بجلی کے خرابی پر تبادلہ خیال ہوا جس سے ملک کا تجارتی دارالحکومت کئی گھنٹوں کے لئے معذور ہو گیا۔
ممبئی کے تقسیم کاروں میں سے ایک، بی ای ایس ٹی نے کہا کہ صبح تقریبا 10.15 بجے بجلی کی فراہمی "ٹاٹا کی آنے والی بجلی کی فراہمی میں ناکام ہونے کی وجہ سے رکاوٹ بنی”۔ وسطی ریلوے اور مغربی ریلوے کی بجلی کی خرابی سے متاثر ہوا اور تمام مقامی ٹرینیں وسائی اور دیووا تک راستے میں رک گئیں۔بہت سارے مقامات پر بے گھر مسافروں نے نیچے کود پڑا اور قریب کے مضافاتی ریلوے اسٹیشن کی طرف چلنا شروع کیا کیونکہ بجلی کی خرابی کے دوران چرچ گیٹ-بوریولی اور سی ایس ایم ٹی تھانہ کے درمیان ٹرینیں معطل رہی۔

ترجمان یمیت ٹھاکر نے کہا کہ چونکہ ایم ایس ای ٹی سی ایل سے وسئی روڈ پر بجلی کی فراہمی دستیاب تھی ، ڈبلیو آر بوریولی ویرار سیکٹر پر ضروری مضافاتی ٹرینیں چلانے میں کامیاب رہا۔ دو گھنٹوں کے بعد سہ پہر 12.30 بجے تک، سی آر اور ڈبلیو آر دونوں کے ترجمانوں نے اعلان کیا کہ خدمات دوبارہ شروع ہوگئی ہیں اور جلد ہی معمول کے کاموں میں آجائیں گی۔ حالانکہ۔سواایک بجے تک اور مکمل طور دوبجے سپلائی بحال ہوئی۔

بی ایم سی کے ترجمان نے بتایا کہ تھانہ کلووا میں ٹاٹا پاور کی سینٹرل گرڈ کی ناکامی کی وجہ سے بجلی کی سپلائی متاثر ہوئی تھی۔ ممبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ لمیٹڈ کے ترجمان نے کہا، چھترپتی شیواجی مہاراج بین الاقوامی ہوائی اڈے پر تمام کاروائیاں معمول کے مطابق تھیں۔ بی ایس ای کے ایک ترجمان نے بتایا ، "بمبئی اسٹاک ایکسچینج معمول کے مطابق کام کررہا ہے۔ بجلی کی سپلائی کی ناکامی کے نتیجے میں پانی کی فراہمی کے نظام الاوقات کو نشانہ بنایاگیا، کچھ عمارتوں میں لفٹیں پھنسنا ، ٹریفک کے اشارے اور سڑکوں پر افراتفری کا باعث بننے جیسے دیگر اضطراب رہا تھا۔

نیوز ایجنسی (یو این آئی ان پٹ کے ساتھ)

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close