تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

IPL AUCTION 2019:سمیع 4.8 اور جے دیو 8.4کروڑ روپے میں نیلام

آسٹریلیا دورے میں ہندستانی ٹیسٹ ٹیم کا حصہ فاسٹ بولر محمد سمیع کو یہاں منگل کو انڈین پریمیئر لیگ کی نیلامی عمل میں کنگز الیون پنجاب نے 4.8 کروڑ روپے میں خریدا جبکہ جے دیو انادكٹ کو راجستھان رائلس نے 8.4 کروڑ روپے کی بھاری قیمت دے کر اپنی ٹیم میں شامل کیا۔

سمیع کی بنیادی قیمت ایک کروڑ روپے تھی اور انہیں ان کی قیمت سے 3.6 کروڑ روپے مزید ملے۔ آسٹریلیا میں منگل کو پرتھ میں اختتام ہوئے دوسرے ٹیسٹ میں ہندستان کی شکست کے باوجود سمیع کی کارکردگی بہترین رہی تھی اور انہوں نے 56 رن پر چھ وکٹ لے کر اپنے کیریئر کا بہترین مظاہرہ کیا تھا۔ اگرچہ نیلامی کے عمل کے دوسرے مرحلے میں انادكٹ خوش قسمت رہے اور راجستھان اور دہلی نے ان پر جم کر بولی لگائی۔ فاسٹ بولر کو بالآخر راجستھان نے ان کی بنیادی قیمت 1.5 کروڑ سے کہیں زیادہ 8.4 کروڑ روپے میں خریدا۔

ابتدائی مرحلے کی نیلامی عمل میں پٹیل کو دہلی كیپٹلس نے ان کی بنیادی قیمت سے چار کروڑ روپے زیادہ خرچ کر پانچ کروڑ روپے میں اپنی ٹیم کا حصہ بنایا۔ دہلی اس بار نئے نام اور لوگو کے ساتھ 12 ویں ایڈیشن میں اتر رہی ہے۔ اگرچہ ہندستانی ٹیم سے کافی عرصے سے باہر چل رہے آل راؤنڈر یوراج سنگھ کو دوسرے سیشن کی بولی تک کسی نے نہیں خریدا۔ ان کا بیس پرائس ایک کروڑ روپے ہے۔

ٹیگز
اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close