تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

ICCایوارڈ 2018 میں وراٹ کوہلی کا جلوہ، ٹاپ 3 ایوارڈس جیتنے والے دنیا کے پہلے کھلاڑی بن گئے

بین الاقوامی کرکٹ کونسل کے سالانہ ایوارڈز میں انڈین کرکٹ ٹیم کے کپتان اور بلے باز وراٹ کوہلی کا بول بالا رہا جہاں انہیں سال ٹیسٹ اور ایک روزہ بین الاقوامی (ون ڈے) ٹیموں کے کپتان کا اعلان کرنے کے ساتھ ہی تمام فارمیٹس میں سال کے بہترین کرکٹر کے ایوارڈ سے نوازا گیا.

غور طلب ہے کہ وراٹ کوہلی کی کپتانی میں سال 2018 میں انڈیا کی ٹیسٹ اور ون ڈے ٹیم نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا. اس دوران انڈین ٹیم نے آسٹریلیا کو اسی کے ملک میں ٹیسٹ سیریز میں شکست دینے والی پہلی ایشیائی ٹیم بننے کا اعزاز بھی حاصل کیا تھا. وراٹ نے سال 2018 میں 13 ٹیسٹ میں پانچ سنچری کی مدد سے 1322 رنز بنائے تھے جبکہ 14 ون ڈے انٹرنیشنل میں وہ چھ سنچری کے ساتھ 1202 رنز بنانے میں کامیاب رہے تھے.

اس طرح سے انڈین کرکٹ ٹیم کے کپتان وراٹ کوہلی کرکٹ تاریخ میں آئی سی سی کے ٹاپ 3 ایوارڈ جیتنے والے پہلے کرکٹربن گئے ہیں۔ کوہلی نے آئی سی سی کرکٹرآف دی ایئرکے لئے دی جانے والی ‘سرگارفیلڈ سوبرس ٹرافی’ کے علاوہ ‘آئی سی سی ٹسٹ پلیئرآف دی ایئر’ اور’آئی سی سی ونڈے پلیئرآف دی ایئر’ کا ایوارڈ اپنے نام کیا ہے۔

آئی سی سی نے اپنے ایک بیان میں کہا کہ وراٹ کوہلی کے 2018 میں بطور بلے باز اور کپتان بہترین کارکردگی کے لئے ان دونوں ٹیموں (ٹیسٹ اور ون ڈے) کا کپتان منتخب کیا گیا ہے. سال کی ٹیسٹ ٹیم میں انڈیا کی جانب سے رشبھ پنت اور تیز گیند باز جسپريت بمراه بھی جگہ بنانے میں کامیاب رہے ہیں. وہیں ون ڈے ٹیم میں کوہلی اور بمراه کے علاوہ روہت شرما اور کلدیپ یادو نے بھی جگہ بنائی ہے. آئی سی سی سالانہ ایوارڈز میں وراٹ کوہلی کو ٹیسٹ، ون ڈے اور تمام فارمیٹس میں سال کے بہترین کرکٹر کا ایوارڈ دیا گیا. وہیں انڈین وکٹ کیپر بلے باز رشبھ پنت کو اس سال کا ابھرتا ہوا کرکٹر قرار دیا گیا.

آئی سی سی کی 2018 کی ٹیسٹ ٹیم: ٹام لےتھم (نیوزی لینڈ)، دیمتھ كرارنتے (سری لنکا)، کین ولیمسن (نیوزی لینڈ)، وراٹ کوہلی (انڈیا (کپتان))، ہنری نکولس (نیوزی لینڈ)، رشبھ پنت (انڈیا (وکٹ کیپر))، جیسن ہولڈر (ویسٹ انڈیز)، كگسو رباڈا (جنوبی افریقہ)، ناتھن لیون (آسٹریلیا)، جسپريت بمراه (انڈیا)، محمد عباس (پاکستان).

آئی سی سی کی 2018 کی ون ڈے ٹیم: روہت شرما (انڈیا)، جانی بیریسٹو (انگلینڈ)، وراٹ کوہلی (انڈیا (کپتان))، جو روٹ (انگلینڈ)، راس ٹیلر (نیوزی لینڈ)، جوس بٹلر (انگلینڈ) (وکٹ کیپر)، بین اسٹوکس (انگلینڈ)، مستفیض الرحمن (بنگلہ دیش)، راشد خان (افغانستان)، کلدیپ یادو (انڈیا)، جسپريت بمراه (انڈیا ).

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close