تازہ ترین خبریںدلی نامہ

ای ٹکٹنگ ایپ ‘چارٹر’ کا ٹرائل مکمل، نومبر تک ڈی ٹی سی-کلسٹر بسوں میں ہوگا استعمال

14 دنوں کے دوسرے  فیز کے تحت 60 روٹس کو شامل کیا گیا ہے...........اس ایپ سے مسافروں کی جانب سے اچھا رسپانس ملا ہے۔ ہم نے ان تمام پریشانیوں کو درست کیا ہے جو ہم نے پچھلے ٹیسٹوں میں دیکھے تھے۔ ہم اسمارٹ فون استعمال کرنے والوں کے لئے ٹکٹ خریدنے کے لئے ایک ایسا نظام تیار کرنے کے ساتھ ساتھ، روزانہ اور ماہانہ پاس کو شامل کرنے کے عمل میں بھی ہیں۔ ہم توقع کر رہے ہیں کہ نومبر کے پہلے ہفتے تک تمام کلسٹرز اور ڈی ٹی سی بسوں کو کور کرنے کی امید کر رہے ہیں: کیلاش گہلوت

نئی دہلی، (انور حسین جعفری)
دہلی کے محکمہ ٹرانسپورٹ نے اپنی بسوں میں بغیر رابطے کے ای-ٹکٹنگ ایپ ‘چارٹر’ کے فیز 2 کا ٹرائل کامیابی کے ساتھ مکمل کرلیا ہے۔

ایپ کے ٹرائل کا اطلاق محکمہ ٹرانسپورٹ، اندرپرستھ انسٹی ٹیوٹ آف انفارمیشن ٹکنالوجی (IIIT-D)، دہلی انٹیگریٹڈ ملٹی موڈل ٹرانزٹ سسٹم لمیٹڈ (DIMTS)، دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن (DTC) اور عالمی وسائل انسٹی ٹیوٹ پر مشتمل ایک خصوصی ٹاسک فورس نے کیا تھا۔ (ڈبلیو آرآئ) کے ماہرین شامل تھے۔ دوسرے مرحلے کے ٹرائل میں، جو 7 سے 21 ستمبر تک چلتی ہے، اس میں دہلی انٹیگریٹڈ ملٹی موڈل ٹرانزٹ سسٹم (DIMTS) کے 4 ڈپو شامل ہیں. دلشاد گارڈن، کیر ڈپو، کوشک نالا ڈپو اور سنہری پللا ڈپو کے 60 سے زیادہ راستوں پر بھی۔  دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن (ڈی ٹی سی) کے ساتھ ہی 2 ڈپو ‘حسن پور ڈپو اور غازی پور ڈپو سے 1 -1 روٹ کا احاطہ کیا گیا۔ اس 14 دن کی مدت میں، ایپ کے ذریعہ خریدی گئی کل 51،644 ٹکٹوں میں سے 79.4 فیصد خواتین مسافروں کے ذریعہ خریدے گئے گلابی ٹکٹوں پر مشتمل ہیں۔  ٹرائل کے دوران ایپ کے ذریعہ اوسطا 6٪ ٹکٹ خریدے گئے تھے ، جبکہ اے سی بسوں میں ایپ کے ذریعہ 7٪ ٹکٹ خریدے گئے تھے۔

‘چارٹر’ ایپ IIIT- دہلی کے تکنیکی تعاون سے تیار کیا گیا ہے۔ اس ایپ کے پہلے مرحلے پر روٹ نمبر 473 کی تمام کلسٹر بسوں میں تین دن تک آزمائش ہوئی۔ ممکن ہے کہ ‘چارٹر’ ایپ نومبر 2020 کے پہلے ہفتے تک تمام کلسٹر اور ڈی ٹی سی بسوں میں نافذ ہو جائے۔ یہ ایپ گوگل پلے اسٹور پر مکمل ورژن میں دستیاب ہے۔ اگر آپ چاہیں تو، مسافر ایپ یو آر ایل حاصل کرنے کے لئے واٹس ایپ نمبر 9910096264 پر "ہائے” بھی بھیج سکتے ہیں۔

وزیر ٹرانسپورٹ کیلاش گہلوت نے کہا کہ “اس ایپ کو مسافروں کی جانب سے اچھا رسپانس ملا ہے۔ ہم نے ان تمام پریشانیوں کو درست کیا ہے جو ہم نے پچھلے ٹیسٹوں میں دیکھے تھے۔ ہم اسمارٹ فون استعمال کرنے والوں کے لئے ٹکٹ خریدنے کے لئے ایک ایسا نظام تیار کرنے کے ساتھ ساتھ، روزانہ اور ماہانہ پاس کو شامل کرنے کے عمل میں بھی ہیں۔ ہم امید کر رہے ہیں کہ نومبر کے پہلے ہفتے تک اس کلپسٹر اور ڈی ٹی سی بسوں کو اس ایپ کے تحت کور کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ اس موبائل ایپ کے ذریعے مسافر بس میں سوار ہونے کے بعد ای ٹکٹ پر سوار ہوسکتے ہیں۔

اگر کوئی صارف ٹکٹ کا کرایہ جانتا ہے تو، وہ ایپ میں "BY FARE” پر کلیک کرسکتا ہے اور بس کے QR کوڈ کو اسکین کرنے کے بعد، ادائیگی کے آپشن کے ذریعے ادائیگی کرکے ٹکٹ خرید سکتا ہے۔ اگر صارف راستہ، منبع اور منزل جانتا ہے تو وہ "BY DESTINATION” پر کلک کرسکتا ہے۔ بس روٹ اور سورس اسٹاپ کو منتخب کرنے کے بعد، منزل اسٹاپ کا انتخاب کرنا ہوگا، پھر بس کیو آر کوڈ کو اسکین کرنے کے بعد ایک ٹکٹ حاصل کیا جاسکتا ہے۔ ایپ صارف کے درج کردہ صنف کی بنیاد پر خود بخود خاتون مسافر کے لئے گلابی ٹکٹ (مفت) تجویز کرتی ہے۔ ایپ ہندی اور انگریزی دونوں زبانوں کی حمایت کرتی ہے۔ اس ایپ میں، ایک صارف بس کے تمام اسٹاپ کو بھی دیکھ سکتا ہے اور اسٹاپ کا نام لکھ کر یہ بھی دیکھ سکتا ہے کہ اگلے آدھے گھنٹے میں کون سی بسیں آنے والی ہیں۔ متوقع سفر کا وقت بس میں سفر کرتے وقت اپ ڈیٹ ہوجاتا ہے۔  اور جیسے ہی مسافر اپنی منزل مقصود پر پہنچتا ہے تو ٹکٹ خود بخود ختم ہو جاتا ہے

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close