اپنا دیشتازہ ترین خبریں

یکم دسمبر سے موبائل ٹیرف سمیت بدل جائیں گے یہ چار اصول

سال کے آخری مہینے کی پہلی تاریخ یکم دسمبر سے روزمرہ سے منسلک چار اصول بدل جائیں گے۔ اس کا سیدھا اثر صارفین کی جیب پر پڑے گا۔ اس کی تبدیلی کا اثر بینک گاہکوں اور کاروباریوں پر پڑے گا۔ دراصل یکم دسمبر سے کئی مالیاتی تبدیلی ہو رہی ہے۔ اس میں ایل آئی سی، پی ایم-کسان سمان ندھی اسکیم اور موبائل ٹیرف پلان شامل ہے۔

موبائل فون صارفین کے لئے یکم دسمبر سے کالنگ کے ساتھ موبائل انٹرنیٹ استعمال کرنا مہنگا ہو جائے گا۔ آئیڈیا-ووڈافون اور ایئر ٹیل پلان میں تبدیلی کی پہلے ہی معلومات دے چکی ہیں۔ دسمبر لائف انشورینس کو لے کر کئی قوانین میں تبدیلی کی گئی ہے۔ انشورنس ریگولیٹری اینڈ ڈیولپمنٹ اتھارٹی آف انڈیا (ارڈا) لائف انشورنس سیکٹر کے لئے نئے قوانین کو ایک دسمبر، 2019 سے نافذ کرنے جا رہا ہے۔ مانا جا رہا ہے کہ نئے قوانین سے پریمیم مہنگا ہو سکتا ہے، جبکہ گارنٹیڈ واپسی تھوڑی کم ہو سکتی ہے۔

اس کے علاوہ لائف انشورنس کارپوریشن آف انڈیا (ایل آئی سی) یکم دسمبر 2019 سے کمپنی اپنے انشورنس پلانس اور پرپوزل فارم میں بڑی تبدیلی کرنے جا رہی ہے۔ اس تبدیلی کے تحت ملک ایل آئی سی ایسی نے دو درجن سے زیادہ پرائیویٹ انشورنس پالیسی، آٹھ گروپ انشورنس پلان اور سات سے آٹھ رائڈر پلان کو 30 نومبر تک بند کرنے کا اعلان کیا ہے۔ اگرچہ، ایل آئی سی نے کہاکہ وہ مستقبل میں ان پالیسی کو ارڈا کے قوانین کے تحت دوبارہ لانچ کرے گا۔

مرکز حکومت نے پی ایم-کسان سمان نیدھی اسکیم کی قسط حاصل کرنے کے لئے آدھار نمبر کو لنک کرانے کی آخری تاریخ 30نومبر تک طے کی تھی۔ ایسے میں کسی نے اسے لنک کروانے میں تاخیر کی تو اس کے بینک میں 6000 روپے نہیں آئیں گے۔ اگرچہ، جموں و کشمیر، لداخ، آسام اور میگھالیہ کے کسانوں کو 31 مارچ، 2020 تک یہ موقع دیا گیا ہے۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close