اپنا دیشتازہ ترین خبریں

کیرالہ: تیز بارش سے کئی شہر زیر آب، ’ریڈ الرٹ‘ جاری

کیرالہ کے مختلف مقامات پر تیز بارش کے سبب بدھ کو اندرونی سڑکوں اور نشیبی علاقوں میں سیلاب آنے کے ساتھ ہی کئی شہروں میں پانی جمع گیا ہے۔

محکمہ موسمیات نے بتایا ہے کہ کیرالہ ساحل سے ملحقہ علاقوں میں مغربی اور جنوب مغرب کی جانب سے 40 سے 50 کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ہوائیں چلنے کے آثار ہیں۔ اس کی وجہ سے ماہی گیروں کو سمندر میں نہ جانے کا مشورہ دیا گیا ہے۔ تیز بارش اور تودے کھسکنے کے پیش نظر کیرالہ کے شمالی اضلاع میں سات، آٹھ اور نو اگست کے لئے وارننگ جاری کی گئی ہے۔ ساتھ ہی كوزی كوڈ اور ملاپورم ضلع میں آٹھ اگست کے لئے ’ریڈ الرٹ‘جاری کیا گیا ہے۔

كوزی كوڈ، ملاپورم، وايناڈ اور کانپور اضلاع میں سات اگست کے لئے ’اورنج الرٹ‘ جاری کیا گیا ہے۔ ساتھ ہی وايناڈ، کانپور اور كسرگوڈ ضلع میں آٹھ اگست کو اور ملاپورم، كوزی كوڈ، وايناڈ اور كسارگوڈ اضلاع میں نو اگست کو ’اورنج الرٹ‘ جاری کیا گیا ہے۔ كسارگوڈ میں سات اگست کو، کانپور میں نو اگست کو اور وايناڈ، ملاپورم، کانپور اور كسرگوڈ ضلع میں 10 اگست کو ’يلو الرٹ‘ جاری کیا گیا ہے۔ کولم، كوٹايم، ملاپورم اور وايناڈ ضلع میں آج 35 سے 45 کلو میٹر کی رفتار سے ہوائیں چلنے کے ساتھ درمیانے درجے سے بھاری بارش ہونے کے آثار ہیں۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close