تازہ ترین خبریںدلی نامہ

کیجریوال نے کیا ’فری وائی فائی‘ کا اعلان، 16 دسمبر سے ملے گی سروس

اگلے سال ہونے والے اسمبلی انتخابات میں ایک بار پھر جیت کا پرچم لہرانے کی کوشش میں مصروف وزیر اعلی اروند کیجریوال نے بجلی، پانی اور بس میں خواتین کو مفت سفر کے بعد بدھ کے روز مفت وائی فائی سروس فراہم کرنے کا اعلان کیا ہے۔

مسٹر کیجریوال نے آج بتایا کہ 16 دسمبر سے مفت وائی فائی سہولت کا آغاز ہو جائے گا۔ پہلے مرحلے میں دارالحکومت میں کل 11 ہزار وائی فائی هاٹ اسپاٹ لگائے جائیں گے۔ انہوں نے بتایا کہ 16 دسمبر کو 100 هاٹ اسپاٹ کے ساتھ اس کی شروعات کی جائے گی اور ہر اسمبلی حلقہ میں 100 هاٹ اسپاٹ قائم کئے جائیں گے۔ هاٹ اسپاٹ کرایہ ماڈل پر لگائے جائیں گے اور 11 ہزار هاٹ اسپاٹ لگانے پر کل 100 کروڑ روپے کی لاگت آئے گی۔

مفت وائی فائی اسکیم کا اعلان کرتے ہوئے وزیر اعلی نے کہا کہ اسی کے ساتھ گزشتہ اسمبلی انتخابات کے وقت کیا گیا آخری وعدہ بھی ہم نے پورا کر دیا۔ انہوں نے کہاکہ مفت وائی فائی کے تحت 150 سے 200 لوگ ایک ساتھ ایک جگہ پر اس خدمات کا استعمال کر سکیں گے۔ کل هاٹ اسپاٹ میں سے چار ہزار بس اسٹینڈز پر اور باقی سات ہزار بازاروں اور رہائشی ویلفیئر ایسوسی ایشن (آرڈبليواے) کے ذریعے لگوائے جائیں گے۔

یاد رہے کہ وائی فائی کے ذریعے انٹر نیٹ کا استعمال کرنے کے لئے ایک ایپ تیار کی گئی ہے جسے جلد ہی جائے کیا جائے گا۔ اس ایپ پر کے وائی سی (صارف کی شناخت) اپڈیٹ کرنے اور موبائل نمبر پر حاصل کردہ او ٹی پی (ون ٹائم پاسورڈ) کے ذریعے وائی فائی سے کنیکٹ کیا جا سکے گا۔ صارف کے ایک مرتبہ اس ایپ پر رجسٹریشن کرانے کے بعد وہ جیسی ہی کسی ہاٹ اسپاٹ کے نزدیک جائے گا اس کا موبائل وائی فائی سے آٹو کینکٹ ہو جائے گا اور اسے فری انٹرنیٹ کی سروس حاصل ہونے لگے گی۔ وزیر اعلی کے مطابق اس کی خدمت کے لئے ورک آرڈر کیا جا چکا ہے اور انٹرنیٹ مفت ہو جانے سے طالب علموں سمیت سب کو فائدہ پہنچے گا۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close