تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

ڈو پلیسس بنے جنوبی افریقہ کے ’کرکٹر آف دی ایئر‘

مرد کرکٹ ٹیم کے کپتان فاف ڈو پلیسس اور خاتون ٹیم کی کپتان ڈین وان نكرك کو ان کے زمروں میں جنوبی افریقہ کا سال کا بہترین کرکٹر منتخب کیا گیا ہے۔

کرکٹ جنوبی افریقہ (سی ایس اے) نے یہاں منعقد تقریب میں دونوں کھلاڑیوں کو نوازا۔ ڈو پلیسس یہ ایوارڈ جیتنے والے 11 ویں کھلاڑی بنے ہیں اور ایلیٹ فہرست میں شامل ہو گئے ہیں ان سے پہلے سابق کپتان گریم اسمتھ اور اے بی ڈی ولیرس، آل راؤنڈر شان پولاک اور جیکس کیلس اور فاسٹ بولر مکھایا اینتنی اور ڈیل اسٹین شامل ہیں۔ پلیسس کو اس کے علاوہ ون ڈے کرکٹر آف دی ایئر اور جنوبی افریقہ پلیئر آف دی ایئر کے ایوارڈ سے بھی نوازا گیا ہے۔ وکٹ کیپر بلے باز كوئنٹن ڈی كاك کو ٹیسٹ پلیئر آف دی ایئر اور مڈل آرڈر کے بلے باز ڈیوڈ ملر کو ٹوئنٹی 20 بین الاقوامی کرکٹر آف دی ایئر کے ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔

كیگسو ربادا کو شائقین کی جانب سے جنوبی افریقہ کا فینس پلیئر آف دی ایئر منتخب کیا گیا۔ گزشتہ سال اکتوبر میں بین الاقوامی ڈیبو کرنے والے روسی وین ڈیر ڈسین کو انٹرنیشنل نيوكمر آف دی ایئر ایوارڈ دیا گیا۔ انہوں نے ڈیبو کے بعد سے ون ڈے میں 73.77 اور ٹوئنٹی 20 میں 36.14 کے اوسط سے رن بنائے ہیں۔

سی ایس اے نے ورنون فلینڈر کو گھریلو سیریز کے آخری ٹیسٹ میں پاکستان کے اظہر علی کو شاندار آؤٹ کرنے کیلئے سی ایس اے کی ڈلیوری آف دی ایئر کا ایوارڈ دیا۔ وہیں جنوبی افریقہ کے ٹیسٹ میں سب سے زیادہ 439 ٹیسٹ وکٹ لینے والے ڈیل اسٹین کو اسٹريٹوائس ایوارڈ سے نوازا گیا۔ وہ آل ٹائم لسٹ میں آٹھویں نمبر پر آ گئے ہیں۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close