تازہ ترین خبریںمسلم دنیا

پاکستان: بم دھماکے سے دہلا کوئٹہ، ایک جوان سمیت 16 افراد ہلاک

پاکستان میں کوئٹہ شہر کے ہزار گانجي علاقے میں جمعہ کی صبح ہونے والے دھماکے میں کم از کم 16 لوگوں کی موت ہو گئی اور کئی دیگر زخمی ہو گئے۔ زخمیوں کو بولان میڈیکل كمپلیكس اور سول اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ سکیورٹی فورس نے دھماکے کی جگہ کا محاصرہ کر لیا ہے۔

پولس ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل (ڈی آئی جی) عبد الرزاق چیمہ نے دھماکے میں 16 افراد کے مارے جانے کی تصدیق کی ہے۔ یہ دھماکہ ہزارہ کمیونٹی کے ارکان کو نشانہ بنا کر کیا گیا۔ متاثرین میں زیادہ تر سبزی بیچنے والے ہیں۔ ڈی آئی جی چیمہ نے کہا دھماکے میں ہلاک لوگوں میں زیادہ تر ہزارہ کمیونٹی کے افراد ہیں۔ بم دھماکے میں فرنٹیئر کور کے ایک جوان کی بھی موت ہو گئی۔

پولس نے ہلاک ہونے والوں کی تعداد میں اضافہ کا خدشہ ظاہر کیا ہے۔ دھماکہ کے مقام پر ریسکیو ٹیم، پولس اور فرنٹیئر کور کے جوان پہنچ گئے ہیں۔ علاقے کو چاروں طرف سے گھیر لیا گیا ہے اور جائے حادثہ پر باہر سے آنے والے لوگوں پر روک لگا دی ہے۔ ہزارہ برادری کو فرقہ وارانہ تشدد کا نشانہ جاتا ہے، جن اپنے جسمانی قدوقامت کی وجہ سے آسانی سے پہچانا جاسکتا ہے۔ اس سے پہلے کوئٹہ کے ڈی آئی جی نے میڈیا کو آٹھ افراد کے مارے جانے اور سات افراد کے زخمی ہونے کی اطلاع دی تھی۔

ٹیگز
اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close