تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

ورلڈکپ 2019: آرچر اور ووڈ کے قہر سے 212 پر سمٹی ویسٹ انڈیز، انگلینڈ کا شاندار آغاز

جوفرا آرچر (30 رن پر تین وکٹ) اور مارک ووڈ (18 رن دے کر تین وکٹ) کی خطر ناک گیند بازی کی بدولت میزبان انگلینڈ نے آئی سی سی ورلڈ کپ مقابلے میں ویسٹ انڈیز کو 44.4 اوور میں 212 رن کے اسکور پر نمٹا دیا ہے۔ 212 کے جواب میں انگلینڈ نے شاندار آغاز کرتے ہوئے 11 اوور میں 69 رن بنا لئے ہیں.

بتا دیں کہ ویسٹ انڈیز کے لئے نکولس پورن نے 78 گیندوں میں تین چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے سب سے زیادہ 63 رن بنائے جبکہ اوپنر کرس گیل نے 41 گیندوں میں پانچ چوکوں اور ایک چھکے کے سہارے 36 رن، شمرون هٹماير نے 48 گیندوں میں چار چوکوں کی مدد سے 39 رنز اور آندرے رسل نے 16 گیندوں میں ایک چوکا اور دو چھکے اڑاتے ہوئے 21 رنز بنائے۔ شائي ہوپ نے 11 اور کارلوس بریتھویٹ نے 14 رن بنائے۔

کیریبین ٹیم ایک وقت پورن اور هٹماير کے درمیان 89 رنز کی شراکت کی بدولت اچھے اسکور کی طرف بڑھ رہی تھی لیکن اس نے اپنے آخری سات وکٹ 68 رن جوڑ کر گنوا دیے۔ اس کے آخری پانچ وکٹ تو 24 رن جوڑ کر گرے۔آرچر نے نو اوور میں 30 رن پر تین وکٹ، ووڈ نے 6.4 اوور میں 18 رن پر تین وکٹ، جو روٹ نے 27 رن پر دو وکٹ، کرس ووکس نے 16 رن پر ایک وکٹ اور لیام پلنکٹ نے 30 رن پر ایک وکٹ لیا۔

واضح ہو کہ دنیا کی نمبر ایک ٹیم انگلینڈ نے ٹاس جیت کر ویسٹ انڈیز کو پہلے بلے بازی کرنے کی دعوت دی۔ ویسٹ انڈیز کی اننگز کو پہلا جھٹکا کرس ووکس نے دیا۔انہوں نے ویسٹ انڈیز کے اوپنر ایون لیوس کو بولڈ کر حریف ٹیم کو ابتدائی جھٹکا دیا۔لیوس نے دو رنز بنائے۔ اگرچہ ٹیم کے تجربہ کار بلے باز کرس گیل نے کچھ اچھے شاٹس کھیل کر ٹیم کی اننگز کو سنبھالنے کی کوشش کی لیکن 54 کے اسکور پر لیام پلنكٹ نے بيرسٹو کے ہاتھوں کیچ کراکر گیل کی اننگز کو ختم کر دیا۔ ویسٹ انڈیز کی ٹیم جب تک ابتدائی جھٹکوں سے نکل پاتی تبھی ووڈ نے وکٹ کیپر بلے باز شائي ہوپ کو ایل بی ڈبلیو آؤٹ کر کیریبین ٹیم کی اننگز کو لڑكھڑ ادیا۔

ویسٹ انڈیز نے 55 رن کے اسکور پر اپنے تین وکٹ گنوادیے۔چوتھے نمبر پر بلے بازی کرنے آئے نکولس پورن اور پانچویں نمبر کے بلے باز شمرن هٹماير نے ویسٹ انڈیز کی اننگز کو سنبھالنے کی کوشش کی۔لیکن جو روٹ نے هٹماير کا وکٹ لے کر اس شراکت کا خاتمہ کر دیا۔ هٹماير کے آؤٹ ہونے کے بعد كریز پر کپتان جیسن ہولڈر اترے لیکن وہ بھی کوئی کرشمہ نہیں کر سکے اور روٹ کی گیند پر پویلین لوٹ گئے۔ہولڈر کا وکٹ گرنے کے بعد ویسٹ انڈیز کی اننگز کو سمٹنے میں زیادہ وقت نہیں لگا۔ووڈ اور آرچر نے آخری چار وکٹوں کو نمٹا دیا اور ویسٹ انڈیز کی اننگز 212 رنز پر سمٹ گئی ۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close