اپنا دیشتازہ ترین خبریں

نرنکاری ستسنگ میں حملہ، تین افراد ہلاک 20 زخمی

پنجاب میں امرتسر کے گاؤں ادلی وال میں اتوار کی صبح نرنکاری ست سنگ ڈیرا پر نامعلوم موٹرسائکل سواروں نے بم پھینک دیا جس میں کم از کم تین افراد ہلاک اور 20 دیگر زخمی ہوگئے ہیں۔اس حملے کے بعد وزیراعلیٰ کیپٹن امریندر سنگھ نے حفاظتی انتظامات کا جائزہ لینے کے لئے ہنگامی میٹنگ طلب کی ہے۔

ممبر اسمبلی ڈاکٹر راج کمار ویرکا نے آج بتایا کہ پولیس کی خفیہ محکمہ کی ناکامی کی وجہ سے نرنكاري بھون پر حملہ ہوا ہے۔ حملہ آوروں کو پکڑنے کے لئے کوششیں کی جارہی ہیں۔ انسپکٹر جنرل آف پولیس (وارڈر رینج) ایس پی ایس پرمار سنگھ نے آج بتایا کہ صبح راجاسانسي کے گاؤں ادليوال واقع نرنكاري ستسنگ بھون پر ستسنگ پروگرام چل رہا تھا اور اسی دوران موٹر سائیکل سوار دو نامعلوم افراد نے بم پھینکا۔اس حملے میں تین لوگوں کی موت اور 20 دیگر زخمی ہو گئے۔ زخمیوں کو امرتسر کے مختلف اسپتالوں میں داخل کروایا گیا ہے۔ بم کی جانچ کے لئے فورینسک ٹیم کو طلب کیا گیا ہے۔

نرنکاری بابا دیسا سنگھ کی سیوادار سمرکور نے بتایا کہ حملہ آوروں نے بابا دیسا سنگھ کو مارنے کے لئے ان کی طرف بم پھینکا تھا لیکن حملہ آوروں کا نشانہ چوک گیا ۔اس حملے میں سمرکور بھی زخمی ہوئی ہیں۔ وہ حملے میں زخمی دیگر 13 لوگوں کے ساتھ سرکاری اسپتال میں داخل ہیں۔

ٹیگز
اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close