اپنا دیشتازہ ترین خبریں

مہاراشٹر: سیاسی پارٹیاں کرسی کے کھیل میں مست، کسانوں کا برا حال

مہاراشٹر میں حال ہی میں ہونے والے اسمبلی انتخابات کے نتائج میں شیوسینا بی جے پی اتحاد کو اکثریت ملی، لیکن شیوسینا اور بی جے پی میں وزیراعلیٰ کے عہدے کو لے کرسیاسی بحران پیدا ہوگیا تھا۔ ریاست میں ہوئی بے موسم بارش کی وجہ سے مہاراشٹر کے کئی علاقوں میں سینکڑوں ہیکٹر فصل برباد ہو گئی ہے۔ ایک طرف جہاں کسانوں کو معاوضہ کہ درکار ہے، دوسری طرف انشورنس کمپنیوں کا رویہ غیر ذمہ دارانہ تو اقتدار کیلئے بے چین تمام پارٹیاں بے فکر نظر آ رہی ہیں۔

مہاراشٹر کہ سیاست میں اقتدار کا راستہ ودربھ کے علاقے سے ہو کر گزر تا ہے۔ کل 11 اضلاع والے اس علاقے میں اسمبلی کہ 62 نشستیں ہیں۔ یہ علاقہ جس پارٹی کے ساتھ ہوتا ہے حکومت اسی کہ بنتی ہے۔ لیکن اقتدار میں کنگ میکر کہ کردار ادا کرنے والا ودربھ اور یہاں کے کسان گزشتہ دنوں کاشت کہ بربادی اور خودکشی کے لئے مسلسل بحث کا موضوع رہا ہے۔ گزشتہ ہفتے ہونے والی بے موسم بارش کی وجہ سے علاقے کہ فصلیں برباد ہو گئی ہیں۔ نتیجے کے طور پر علاقے کے کسان بدحال کسانوں کے آنسو پوچھنے کی ذمہ داری جن کے کندھوں پر ہے وہ سیاستداں اقتدار کے گلیاروں میں کرسی کے کھیل میں مصروف ہیں۔

ودربھ میں ناگپور اور امراوتی ایسے دو ڈویژن ہیں، ناگپور ڈویژن کو مشرق اور امراوتی کو مغرب ودربھ کہا جاتا ہے۔ موسم کا سب سے زیادہ مار امراوتی ڈویژن کے کسان گزشتہ دو دہائیوں سے جھیل رہے ہے۔ گزشتہ 20 سالوں میں ودربھ میں 50 ہزار سے زائد کسان خود کشی کر چکے ہیں۔ ودربھ کا علاقہ کپاس اور سنترے کے لئے جانا جاتا ہے۔ ان اہم فصلوں کے علاوہ سویابین، مکا، تور، جواری، دھان، مونگ اور تل کہ فصلیں ہوتی ہیں۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close