اپنا دیشتازہ ترین خبریں

صدر جمہوریہ کے بدست فوجی خصوصی خدمات ایوارڈ سے سرفراز

صدر رام ناتھ كووند نے غیر معمولی بہادری کا ثبوت دینے والے فوجی جوانوں اور فرض کے تئیں وقف فوجی اہلکاروں کو آج یہاں بہادری اور خصوصی خدمات ایوارڈز سے نوازا۔

مسٹر كووند نے جمعرات کو صدارتی محل میں منعقدہ دفاعی تقریب میں ان فوجیوں کوان کی بہادری اور خدمات کے لئے ایوارڈ پیش کئے۔ ان میں تین کیرتی چکرا اور 15 شوریہ چکر شامل ہیں۔ دو کیرتی چکر اور ایک شوریہ چکر وطن کے لئے جان کی بازی لگانے والے فوجیوں کو بعد از مرگ دیا گیا۔ صدر نے فرض کی ادائیگی کے تئیں پر عزم کے لئے 15 وششٹ سیوا میڈل، ایک اتم یودھ سیوا میڈل اور مخصوص خدمات کے لئے سینئر فوجی افسران کو 25 انتہائی خصوصی سروس میڈل پیش کئے۔

راشٹریہ رائفلس کے سپاہی برهمپال سنگھ اور کانسٹیبل راجندر کمار نین کو بعد از مرگ کیرتی چکر اور سنٹرل ریزرو پولیس فورس کے ہیڈ کانسٹبل دھناوڑے رویندر کو بعد از مرگ شوریہ چکر دیا گیا۔ ان کے خاندان کے ارکان نے ان انعامات کو حاصل کیا ۔جاٹ ریجیمنٹ کے میجر تشار گبا کو کیری چکرسے بھی نوازا گیا۔ آرمی کے میجر آدیتہ کمار بھی شوریہ چکر سے نوازا گیا۔ میجر آدتیہ نے جموں کشمیر میں ایک جےسي او پر بھیانک طریقے سے پتھر باز کر رہے، مقامی لوگوں پر فائرنگ کا حکم دے کر جےسي او کی جان بچائی تھی۔ جموں و کشمیر حکومت نے ان کے خلاف مقدمہ چلانے کی سفارش کی تھی۔ آرمی کے چیف جنرل بپن راوت کو پرم وششٹ میڈل سے نوازا گیا۔

شوریہ چکر سے نوازا کئے جانے والوں میں سی آر پی ایف کے ہیڈ كانسٹبل اے ایس کرشن، کانسٹیبل کے دنیش راجا، کانسٹیبل پی کمار، فوج کے کیپٹن وی جے راجیش، کیپٹن ا پی سنگھ، گنر رنجیت سنگھ، کیپٹن پی راج کمار، نائب ْصوبیدار وجے کمار یادو، میجر ونڈ گوتم، انجینئر مہیش ایچ این، کیپٹن نوین چودھری، لانس نائک ایوب علی، اور میجر امت کمار ڈمري شامل ہیں۔

اور دیکھاو

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close