اپنا دیشتازہ ترین خبریں

شہریت قانون: آسام میں احتجاجی مظاہرے بدستور جاری

آسام میں شہریت (ترمیمی) قانون کی مخالفت میں جاری پرتشدد واقعات کی وجہ سے کشیدہ صورتحال میں ہفتہ کو بہتری دیکھی گئی لیکن اب بھی ریاست کے مختلف مقامات پر اس قانون کی مخالفت میں مظاہرے کئے جا رہے ہیں۔ غیر معینہ کرفیو کے درمیان گوہاٹی اور ڈبروگڑھ میں کچھ گھنٹوں کے لئے کرفیو میں ڈھیل دی گئی ہے۔

یاد رہے کہ تین دن سے جاری تشدد کے بعد گوہاٹی میں معمولات زندگی آہستہ آہستہ بحال ہو رہی ہے۔ کرفیو میں 9 بجے سے 4 بجے تک ڈھیل دینے کے بعد لوگ صبح ضروری اشیاء خریدنے اپنے گھروں سے باہر نکلے۔ اے ٹی ایم اور پٹرول پمپو پر لمبی لمبی قطاریں دیکھنے کو ملی۔ کرفیو کے بعد سپلائی کم ہونے اور مانگ بڑھنے کی وجہ سے کئی اشیاء کی قیمتوں میں تیزی دیکھی گئی۔ شاہراہوں پر پرائیوٹ گاڑیوں کے علاوہ پبلک ٹرانسپورٹ کی بسیں بھی چل رہی تھی جبکہ تعلیمی ادارے اور دفتر اب بھی بند ہیں۔ ڈبروگڑھ میں گزشتہ 24 گھنٹوں میں تشدد کا ایک بھی معاملے نہ درج ہونے کے بعد صبح 8 بجے سے 2 بجے تک کرفیو میں ڈھیل دی گئی۔

ڈپٹی کمشنر مانویندر پرتاپ سنگھ نے کہا کہ ضلع سونت پور کے تیج پور اور دھیكياجلي تھانہ علاقوں میں 9 سے 5 بجے تک کرفیو میں ڈھیل دی گئی ہے۔انہوں نے کہا کہ انتظامیہ پرامن مظاہرہ نہیں روکے گا لیکن سڑک ٹھپ اور امن اور امان میں خلل ڈالنے والوں کے ساتھ سختی سے نمٹا جائے گا۔ تن سكھيا اور جورہاٹ میں اگرچہ اب بھی کرفیو جاری ہے جبکہ فوج اور آسام رائفلز مختلف مقامات پر صورت حال سے نمٹنے کے لئے انتظامیہ کی امداد کر رہی ہے۔ تشدد کی وجہ مسافر ٹرین منسوخ ہونے اور لمبی دوری کی بسیں سڑکوں سے غائب رہنے کے بعد ریاستی محکمہ ٹرانسپورٹ مسافروں کے لئے انتظامات کر رہی ہے۔ محکمہ ٹرانسپورٹ نے گوہاٹی ہوائی اڈے، ریلوے اسٹیشن اور بس اڈے سے خصوصی بسوں کا اہتمام کیا ہے۔ گذشتہ 11 دسمبر سے منقطع انٹرنیٹ سروس اب بھی معطل ہے۔

واضح ر ہے کہ شہریت (ترمیمی) قانون کی مخالفت میں ریاست کے مختلف مقامات پر مظاہرے ہو رہے ہیں۔ آسام ایگریکلچر یونیورسٹی کے طلباء پرامن احتجاجی مظاہرہ کر رہے ہیں۔ دریں اثنا اروناچل پردیش کے مشرقی سيانگ ضلع انتظامیہ نے لوگوں کے لئے 24 گھنٹے ہیلپ لائن سروس کا آغاز کیا ہے۔مشرقی سيانگ کی ڈی سی کنی سنگھ نے پھنسے لوگوں سے درخواست کی کہ وہ ا مداد کے لئے مختلف نمبر پر رابطہ کر سکتے ہیں۔ راجیو رنجن سنگھ -9436043100، اے ڈی سی (ہیڈکوارٹر) ٹڈو بورانگ -9436253603، ای اے سی -9436249735، سی او (ٹی پی ٹی )-7628059313، ایس ڈی پی او -9436653803، او سی پی ایس پسي گھاٹ -9436259610،

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close