تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

سچن، لارا كو پیچھے چھوڑ کر وراٹ بنے سب سے تیز 20 ہزاری

ہندوستانی کپتان وراٹ کوہلی میدان پر آتے ہیں تو نئے ریکارڈ بننا عام سی بات ہے، آئی سی سی ورلڈ کپ میں جمعرات کو ویسٹ انڈیز کے خلاف بھی انہوں نے ایک نیا ریکارڈ اپنے نام کرتے ہوئے سب سے تیز 20 ہزار بین الاقوامی رن بنالئے ہیں۔

وراٹ نے ماسٹر بلاسٹر سچن تندولکر اور ویسٹ انڈیز کے برائن لارا کو اس معاملے میں پیچھے چھوڑا اور سب سے تیز رفتار 20 ہزار بین الاقوامی رنز کا ریکارڈ اپنے نام کر لیا۔ وراٹ نے ونڈيز کے خلاف عالمی کپ میچ میں اپنے 37 رن پورے کرنے کے ساتھ ہی یہ ریکارڈ بنا لیا۔ ہندوستانی کپتان نے 20 ہزار رنز کا یہ ہندسہ 417 ویں اننگز میں پار کر لیا ہے۔ انہوں نے کیریئر میں اب تک 131 ٹیسٹ، 224 ون ڈے اور 62 ٹوئنٹی 20 بین الاقوامی میچ کھیلے ہیں۔ وہیں سچن اور لارا نے یہ اعداد و شمار اپنی 453 اننگز میں چھوا تھا۔

30 سالہ وراٹ نے اس سے پہلے اسی عالمی کپ میں سب سے تیز رفتار 11 ہزار ون ڈے انٹرنیشنل رن بنانے کا ریکارڈ بھی اپنے نام کیا تھا، انہوں نے اس معاملے میں بھی سچن کو پیچھے چھوڑا تھا۔ وراٹ نے پاکستان کے خلاف اولڈ ٹریفورڈ میں یہ كارنامہ انجام دیا تھا۔

یاد رہے کہ ہندوستانی کپتان وراٹ کوہلی اب تک 77 ٹیسٹ کھیل چکے ہیں، جس میں انہوں نے 25 سنچری کے ساتھ 6613 بنا چکے ہیں. اسی طرح سے انہوں نے 232 ون ڈے میچوں میں سنچری 41کے ساتھ 11159 رن بنا چکے ہیں، جبکہ 67 ٹی-20 میچوں میں 2263 رن بنا چکے ہیں. ان کا بلا ہر فورمیٹ میں رنوں کا ایک پہاڑ بنا رہا ہے. جس کو دیکھتے ہوئے ایسا کہا جا رہا ہے کہ یہ ایک دوسرا ماسٹر بلاسٹر سچن تندولکر ہیں.

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close