اپنا دیشتازہ ترین خبریں

سنتوں نے مودی حکومت کو دی ‘ڈیڈ لائن’: کہا- سال کے آخر تک رام مندر کےلئے قانون بنائے حکومت

ایودھیا میں بابری مسجد رام جنم بھومی پر خوبصورت رام مندر کی تعمیر کے لئے تحریک چلانے والے سنتوں اور دھرم آچاريوں نے حکومت سے اس معاملے میں فوری طور پر قانون بنا کر مندر کی تعمیر کی راہ ہموار کرنے کا مطالبہ کیا ہے اور اسی ماہ سے ملک بھر میں اس مسئلے پر عوامی بیداری مہم چلانے کا اعلان کیا ہے۔

وشو ہندو پریشد کے زیر اہتمام میں ملک کے بڑے سادھو سنتوں اور دھرم ٓاچاريوں کے ایک وفد نے آج یہاں صدر رام ناتھ كووند سے ملاقات کی اور ان سے درخواست کی کہ وہ حکومت کو کہیں کہ اب قانون بنا کر بابری مسجد رام جنم بھومی پر خوبصورت رام مندر بنانے کا راستہ ہموار کریں۔ انہوں نے کہا کہ 1950 سے عدلیہ میں یہ معاملہ زیر التواء ہے اور مخالف فریق اصل مقدمے کی سماعت ٹالنے کے لئے ہر قسم کی چال چلتے آئے ہیں۔ اب 29 اکتوبر کی تاریخ ہے۔ آگے کیا ہوگا، کچھ یقینی نہیں ہے۔

وی ایچ پی کے کارگزار صدر آلوک کمار اور جگدگرو راماننداچاريہ سری هنسدیواچاريہ جی مہاراج اور مهامنڈلیشورسوامی پرمانند گری جی مہاراج نے ایک پریس کانفرنس میں یہ اطلاع دی۔ مسٹر کمار نے کہا کہ وی ایچ پی کے ہیڈ کوارٹرز میں سنتوں کی اعلی اختیار حاصل کمیٹی کے اجلاس میں قرارداد منظور کی گئی ہے کہ رام جنم بھومی پر خوبصورت رام مندر کی تعمیر کے لئے جاری جدوجہد کے اس فیصلہ کن دور میں غیر معینہ وقت تک عدالت کے فیصلے کا انتظار نہیں کیا جا سکتا ہے۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close