اپنا دیشتازہ ترین خبریں

سشما سوراج کے انتقال پر عالمی شخصیتوں کا خراج عقیدت

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کی صدر ماریا فرنانڈا اسپینوسا گوریسز نے بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی سینئر لیڈر اور سابق وزیر خارجہ سشما سوراج کے انتقال پر غم کا اظہار کرتے ہوئے انہیں اپنی خراج عقیدت پیش کی۔ محترمہ ماریا نے محترمہ سوراج کو یاد کرتے ہوئے بدھ کے روز کہا کہ ’’وہ ایک غیر معمولی خاتون تھیں جنہوں نے اپنی پوری زندگی عوامی خدمت کے لئے وقف کردی تھی‘‘۔

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کی صدر نے محترمہ سوراج کے خاندان، حامیوں اور مداحوں سے اپنی گہری تعزیت کا اظہار کیا۔ محترمہ ماریا نے ٹویٹ کیاکہ ’’سشما سوراج کے انتقال کی خبر ملنے سے دکھی ہوں، وہ ایک غیر معمولی خاتون تھیں جنہوں نے اپنی پوری زندگی عوامی خدمت کے لئے وقف کر دی۔ ہندوستان کے دورے کے وقت مجھے ان سے ملنے کا اعزاز حاصل ہوا‘‘َ۔

دوسری طرف افغانستان کے سابق صدر حامد کرزئی سمیت کئی ممالک کے رہنماؤں اور سفارت کاروں نے بھارتیہ جنتا پارٹی کی سینئر لیڈر اور سابق وزیر خارجہ سشما سوراج کی موت پر غم کا اظہار کیا ہے۔ یاد رہے کہ محترمہ سوراج کا منگل کی رات دہلی کے آل انڈیا انسٹیٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز میں انتقال ہوگیا۔

افغانی صدر کرزئی نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ ’’بہن جی سشما سوراج کے انتقال کی خبر سن کر گہرا دکھ پہنچا۔ وہ ایک عظیم رہنما تھیں۔ ہندوستان کے عوام اور ان کے خاندان اور دوستوں کو میری گہری تعزیت‘‘۔ فرانس کے سفیر الیگزینڈر جیگلر نے محترمہ سوراج کی ہندوستان۔فرانس تعلقات کو مضبوط کرنے میں شراکت کے لئے تعریف کی۔ انہوں نے ٹویٹ کیاکہ ’’ہندوستان کے سب سے زیادہ قابل احترام رہنماؤں میں سے ایک۔ انہوں نے اپنے ملک کے شہریوں کی خدمت کے لئے قابل ذکر ہے کہ لگن کے ساتھ خدمات انجام دیں اور وہ ہندوستان۔فرانس تعلقات کو نئی بلندیوں پر لے گئیں۔

مالدیپ کے وزیر خارجہ عبداللہ شاہد نے محترمہ سوراج کے انتقال پر غم کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے محترمہ سوراج کو غیر معمولی خاتون، بہترین سفارتکار اور ایک زندہ دل شخصیت بتاتے ہوئے کہاکہ، ’’مالدیپ۔ہندوستان کی نئی دوستی کی اہم شخصیت۔ سوگوار خاندان اور ہندوستان کے لوگوں کے تئیں تعزیت‘‘۔ کناڈا کے سابق وزیراعظم اسٹیفن ہارپر نے ٹویٹ کیاکہ ’’سشما سوراج کے انتقال کی خبر سن کر دکھ پہنچا۔ وہ ہندوستان کے عوام کے لئے طویل مدت تک وقف رہی اور انہوں نے سبھی کا احترام کیا۔ آنجہانی لیڈر کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا‘‘۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close