تازہ ترین خبریںمسلم دنیا

سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم گرفتار

پاکستان مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر اور سابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز کو چودھری شوگر مل معاملے میں جمعرات کے روز گرفتار کرلیا گیا ہے۔ پاکستان کے نیوز چینل ڈان نیوز نے قومی احتساب بیورو (نیب) کے حوالے سے خبر دی ہے۔

نیب کے ذرائع نے بتایا کہ محترمہ مریم کو چودھری شوگر مل (سی ایس ایم) معاملے میں نیب کے سامنے پیش ہونا تھا لیکن وہ یہاں پیش ہونے کی بجائے جیل میں اپنے والد مسٹر شریف سے ملنے چلی گئیں۔ نیب کے ذرائع نے اس کی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ محترمہ مریم کو گرفتاری کے وارنٹ جاری ہونے کے بعد حراست میں لیا گیا تھا۔ مسلم لیگ (ن) کے وائس چیئرمین مریم کو تحویل میں لے کر نیب ہیڈ کوارٹر لایا گیا ہے۔ نیب پراسیکیوٹر حافظ اسداللہ اعوان کے مطابق ، محترمہ مریم کو جمعہ کی صبح احتساب عدالت میں جج کے سامنے پیش کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ مسٹر شریف کا بھتیجا یوسف عباس بھی کل احتساب عدالت میں پیش ہوں گے۔ نیب ذرائع کے مطابق، مریم کے بعد مسٹر عباس کو بھی گرفتار کرلیا گیا۔ محترمہ مریم کو تحویل میں لینے کے سلسلےمیں مریم اورنگزیب اور احسان اقبال سمیت مسلم لیگ (ن) پارٹی کے رہنماؤں کی جانب سے قومی اسمبلی کے باہر مظاہرہ کیا گیا۔ پاکستان پیپلز پارٹی کے صدر بلاول بھٹو زرداری نے بھی محترمہ مریم کی گرفتاری پر احتجاج کیا اوراس کی مذمت کی۔

محترمہ مریم کی گرفتاری سے متعلق پاکستان کے صوبہ پنجاب کی اسمبلی میں بھی ایک قرارداد منظور کی گئی۔ واضح رہے کہ محترمہ مریم کو نیب کے سامنے 31 جولائی کو سی ایس ایم معاملے میں پیش ہونا تھا۔ ان کا بیان سی ایس ایم میں مشتبہ کاروباری لین دین کے بارے میں درج کیا جانا تھا۔ محترمہ مریم سی ایس ایم کی ایک بڑی شیئر ہولڈر ہیں۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close