تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

روہت شرما کے گھر گونجی کلکاری، سڈنی ٹیسٹ میں نہیں کھلیں گے

ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے اسٹار بلے باز روہت شرما باپ بن گئے ہیں اور وہ اب آسٹریلیا کے خلاف تین جنوری سے سڈنی میں ہونے والے چوتھے اور آخری ٹیسٹ میں کھیلنے نہیں اتریں گے۔

روہت کی بیوی نے اتوار کو بیٹی کو جنم دیا ہے اور روہت اپنی زندگی کی نئی خوشی منانے کے لئے آسٹریلیا سے ممبئی لوٹیں گے۔ ہندستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) نے روہت کو زندگی کی اس نئی شروعات کے لئے مبارک باد دی ہے۔ بی سی سی آئی نے بتایا کہ روہت اب چوتھے ٹیسٹ سے باہر اور آٹھ جنوری کو ون ڈے ٹیم کے ساتھ جڑیں گےروهت محدود اوورز کی ٹیم کے نائب کپتان ہیں۔ بی سی سی آئی نے چوتھے ٹیسٹ کے لئے روہت کی جگہ کسی کھلاڑی کا اعلان نہیں کیا ہے۔ روہت آٹھ جنوری کو ٹیم کے ساتھ جڑیں گے جب ٹیم 12 جنوری سے شروع ہونے والی ون ڈے سیریز کی تیاری کرے گی۔

باکسنگ ڈے ٹیسٹ میں آسٹریلیا کو شکست دینے کے تھوڑی دیر بعد روہت کو اپنے باپ بننے کی خبر ملی۔ یہ ننھی پری روہت شرما اور رتیكا کی پہلی اولاد ہے۔ 3 جنوری سے سڈنی میں شروع ہو رہے چوتھے اور آخری ٹیسٹ میچ میں روہت کی جگہ آل راؤنڈر ہردک پانڈیا کو شامل کیا جا سکتا ہے۔ تیسرے ٹیسٹ میں روہت نے ہندوستان کی پہلی اننگز میں ناقابل شکست نصف سنچری بنائی تھی۔

ٹیگز
اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close