تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

روہت شرما کی پہلی ڈبل ٹسٹ سنچری

سرکردہ اوپنر روہت شرما کے ٹیسٹ کیریئر کی پہلی ڈبل سنچری اور اجنکیا رہانے کی زبردست سنچری کی بدولت ہندوستان نے جنوبی افریقہ کے خلاف تیسرے کرکٹ ٹیسٹ کے دوسرے دن اتوار کو اپنی پہلی اننگز چائے کے وقفہ تک نو وکٹ پر 497 رن بنا کر ڈکلئیر کر دی۔ میدان پر اتری جنوبی افریقہ کا آغاز کچھ خاص نہیں رہا انہوں نے اپنی اننگز میں پانچ اوور میں نو رن پر دو وکٹ گنوا دیئے ہیں۔ فاسٹ بولر محمد سمیع نے ڈین ایلگر (صفر) اور امیش یادو نے كوئنٹن ڈی کاک (4) کو وکٹ کیپر ردھمان ساہا کے ہاتھوں کیچ کرایا۔ جابر حمزہ اب صفر اور کپتان فاف ڈو پلیسس ایک رن پر ناٹ آؤٹ ہیں جبکہ ٹیم ابھی ہندوستان کے اسکور سے 488 رنز پیچھے ہے۔

ہندوستانی اننگز میں روہت نے 212 رنز اور اجنکیا رہانے نے 115 رن کی سنچری اننگز کھیلی جبکہ رویندر جڈیجہ نے 51 رن بنائے جو تیسرا بڑا اسکور رہا۔ ہندوستان نے چائے کے وقفہ پر 116.3 اوور میں نو وکٹ پر 497 رن بنانے کے ساتھ اپنی اننگز کا اعلان کر دیا۔ مہمان ٹیم کے لیے ڈیبو کرنے والے بولر جارج لنزے نے 133 رنز دے کر سب سے زیادہ چار وکٹ نکالے جبکہ كیگسو ربادا کو 85 رن پر تین وکٹ ملے۔ اینرچ نورتجے نے 79 رنز اور ڈین پئٹ کو ایک ایک وکٹ ملا۔

رانچی کے جے ایس سي اے بین الاقوامی اسٹیڈیم میں ہو رہے میچ میں یہ مسلسل دوسرا دن تھا جب کھیل مقررہ وقت سے پہلے خراب روشنی کی وجہ سے روک دینا پڑا۔ اس سے پہلے دوسرے دن کا کھیل بھی روہت اور رہانے کے نام رہا جنہوں نے چوتھے وکٹ کے لئے 267 رن کی ڈبل سنچری شراکت کرتے ہوئے ہندوستان کو مضبوط پوزیشن میں پہنچایا۔ جڈیجہ نے 51 رن، ردھمان ساہا نے 24 رنز، روی چندرن اشون نے 14 رنز اور امیش یادو نے 31 رن بنائے۔ شہباز ندیم (1 رن) اور محمد سمیع (ناٹ آؤٹ 10) رن پر واپس آئے جس کے ساتھ اننگز کا اعلان کر دیا گیا۔

ہندوستان نے صبح کھیل کا آغاز کل کے 224 رن پر تین وکٹ سے کیا۔ اس وقت روهت 117 رنز اور رہانے 83 رنز پر ناٹ آؤٹ تھے۔ روہت نے میچ کے دوسرے دن اپنی سنچری کو ڈبل سنچری میں تبدیل کرتے ہوئے 212 رنز کی اننگز کھیلی جو ان کے ٹیسٹ کیریئر میں پہلی ڈبل سنچری بھی ہے۔ انہوں نے 255 گیندوں میں 28 چوکے اور چھ چھکے لگائے۔ 30 واں ٹیسٹ کھیل رہے روہت کی یہ بہترین کارکردگی بھی ہے۔ ان کا گزشتہ بہترین ٹیسٹ اننگز 177 رن تھا۔

32 سالہ روہت نے ایک سیریز میں سب سے زیادہ چھکے لگانے کا نیا ریکارڈ اپنے نام کرنے کے ساتھ ساتھ عظیم اوپنر سنیل گواسکر کو بھی ایک سیریز میں تین سے زیادہ سنچری بنانے کے معاملے میں پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ وہیں وہ ون ڈے اور ٹیسٹ میں ڈبل سنچری لگانے کے معاملے میں سابق کرکٹر سچن تندولکر اور وریندر سہواگ کی ایلیٹ فہرست میں بھی شامل ہو گئے ہیں۔ ہندوستان کی جانب سے یہ اس سیریز کی دوسری ڈبل سنچری ہے۔ اس سے پہلے کپتان وراٹ کوہلی نے پنے ٹیسٹ میں ناقابل شکست 254 رنز کی ڈبل سنچری بنائی تھی۔

دوسرے سرے پر ٹکے ہوئے سرکردہ بلے باز رہانے نے بھی اپنے 61 ویں ٹیسٹ میں سنچری مکمل کی اور 192 گیندوں میں 17 چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے 115 رن بنائے۔ یہ ان کی 11 ویں سنچری ہے۔ اگرچہ جارج لنزے نے رہانے کو هینرك كلاسین کے ہاتھوں اسٹمپس کے پیچھے کیچ کراکر دوسرے دن کی پہلی کامیابی دلا دی۔ جنوبی افریقہ کو ہندوستان کے 39 رن پر تین وکٹ کے بعد اپنا اگلا وکٹ 306 کے اسکور پر جاکر ہاتھ لگا۔ اسی کے ساتھ رہانے اور روہت کے درمیان زبردست ڈبل سنچری بھی ختم ہو گئی۔ دونوں نے چوتھے وکٹ کے لئے 267 رن جوڑے اور ٹیم کو مضبوط پوزیشن میں پہنچایا۔ روہت اگرچہ میدان پر ٹکے رہے اور پھر انہوں نے رویندر جڈیجہ کے ساتھ پانچویں وکٹ کے لیے 64 رنز کی نصف سنچری اننگز کھیلی۔

اوپننگ بلے باز روہت (212 رن) کو كیگسو ربادا نے لنگی اینگدي کے ہاتھوں کیچ کراکر 89 ویں اوور کی پہلی گیند پر پویلین بھیجا اور پانچواں وکٹ نکالا۔ رہانے نے 119 گیندوں میں چار چوکے لگا کر 51 رن بنائے اور ساہا (24) کے ساتھ 47 رن جوڑے۔ ساہا کو لنزے نے بولڈ کیا۔ رہانے نے پھر اشون کے ساتھ 33 رن جوڑے۔ رہانے کو لنزے نے كلاسین کے ہاتھوں کیچ کرایا جنہوں نے ہندوستانی اننگز میں وکٹ کے پیچھے چار شکار کئے۔

اپنا ڈیبو ٹیسٹ کھیل رہے كلاسین نے اشون کو پئٹ کی گیند پر اور امیش کو لنزے کی گیند پر لپکا۔ امیش ہندوستان کے نویں بلے باز کے طور پر آؤٹ ہوئے۔ ہندوستان کے لیے ٹیسٹ ڈیبو کرنے والے ندیم پانچ گیندوں پر ایک رن بنا کر سمیع کے ساتھ ناٹ آؤٹ لوٹے۔ وہیں جنوبی افریقہ کے لیے ڈیبو کرنے والے 27 سالہ اسپنر لنزے نے سب سے زیادہ چار وکٹ نکال کر کیریئر کا شاندار آغاز کیا۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close