اپنا دیشتازہ ترین خبریں

راہل کے پاس پارٹی کا کوئی سپہ سالار نہیں: امت شاہ

بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کے قومی صدر امت شاہ نے کہا کہ مدھیہ پردیش میں ان کی پارٹی نے شیوراج سنگھ چوہان کو وزیر اعلی قرار دیا ہے، مگر راہل گاندھی کے پاس پارٹی کا کوئی سپہ سالار نہیں ہے۔

مسٹر شاہ نے آج یہاں لال بهاد ر اسٹیڈیم میں پارٹی امیدواروں کے حق میں منعقد انتخابی ریلی سے خطاب میں یہ بات کہی۔ انہوں نے کہا کہ مسٹر راہل گاندھی کے پاس راجہ ، مہاراجہ اور تھکے ہوئے صنعت کار ہيں۔ انہوں نے کہا کہ جب مہاکال کے درشن کے لئے اجین آتا تھا تو پتہ چلتا تھا کہ مدھیہ پردیش کی سڑک آ گئی ہے۔ اب گجرات سے لے کر مہاکال تک کی سڑک دیکھ لیجئے، بی جے پی حکومت کی ترقی کی جھلک دکھائی دے گی۔

انہوں نے کہا کہ مودی حکومت بنائیں ایک ایک کرکے در اندازوں کو ملک سے باہر نکالیں گے۔ یہ كانگریس کے لئے ووٹ بینک ہو سکتے ہیں۔ بی جے پی کے لئے یہ در انداز ہی ہے۔ مسٹر شاہ نے کمل ناتھ پر جم کر حملہ بولا۔ انہوں نے کمل ناتھ کو تھکا ہوا صنعت کار قرار دیتے ہوئے کہا کہ انتخابات کے وقت انہیں عوام کی یاد آ گئی۔ وہ پوچھ رہے ہیں، مودی حکومت نے مدھیہ پردیش کے لئے کیا کیا۔ انہیں یاد دلا دوں کہ کانگریس کی حکومت نے 13 ویں مالیاتی کمیشن میں ریاست کو 1 لاکھ 34 ہزار کروڑ روپے دیے تھے، جبکہ مودی حکومت نے 3 لاکھ 44 ہزار کروڑ کی رقم مختص کی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کانگریس پارٹی کے ایک خاندان نے ملک میں چار نسل تک حکومت کی لیکن غریبوں کے گھروں میں بیت الخلا نہیں بنوا پائے، گاؤں گاؤں میں بجلی نہیں پہنچا پائے، غریبوں کو گیس کے کنکشن نہیں مهيا کروا پائے۔ بی جے پی حکومت نے صرف ساڑھے چار سال میں یہ کر دکھایا۔

ٹیگز
اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close