بہار- جھارکھنڈتازہ ترین خبریں

تیرتھ یاتریوں کی بس حادثہ کا شکار، دو خواتین سمیت تین ہلاک، 21 زخمی

جھارکھنڈ کے ضلع ہزاری باغ کے چرهي تھانہ علاقہ میں آج صبح تیرتھ یاتریوں سے بھری ایک بس کے پلٹ جانے سے دو خواتین سمیت تین افراد ہلاک اور 21 دیگر زخمی ہو گئے۔

پولیس ذرائع نے یہاں بتایاکہ بہار کے ضلع نالندہ کے بینا تھانہ علاقہ کے تقریباً 40 افراد ایک بس سے جھارکھنڈ کے ضلع رام گڑھ کے رجرپا میں واقع ماں مستكا دیوی مندر میں پوجا ارچنا کرنے جا رہے تھے کہ تب ہی قومی شاہراہ – 33 پر چرهي گھاٹی میں یوپی موڑ کے قریب بس بے قابو ہوکر وادی میں پلٹ گئی۔ اس حادثے میں دو خواتین کی موقع پر ہی موت ہوگئی جبکہ ایک مرد نے اسپتال میں علاج کے دوران دم توڑ دیا۔

ذرائع نے بتایاکہ حادثے میں تقریباً 21 تیرتھ یاتری زخمی ہو گئے جن میں سے چھ کو سنگین حالت میں رانچی کے راجندرمیڈیکل انسٹی ٹیوٹ (آر آئی ایم ) بھیجا گیا ہے جبکہ دیگر کا علاج ہزاری باغ صدر اسپتال میں چل رہا ہے۔ مرنے والوں کی شناخت نالندہ ضلع کے بینا تھانہ علاقہ کے كرائے بیگہا گاؤں کی رہائشی كیوي دیوی (35)، پنکی دیوی (26) اور رنجیت کمار (30) شامل ہیں۔ رنجیت اور پنکی میاں بیوی ہیں۔ لاشوں کو پوسٹ مارٹم کے لئے بھیجا جا رہا ہے۔ حادثے کے بعد بس ڈرائیور موقع سے فرار ہوگیا۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close