اپنا دیشتازہ ترین خبریں

تلنگانہ میں بی جے پی کی انتخابی سوغات، ہر سال ایک لاکھ گائے تقسیم کرنے کی تیاری

بی جے پی کی تلنگانہ یونٹ 7دسمبر کو ہونے والے اسمبلی انتخابات کے لئے اگلے ہفتہ اپنا منشور جاری کرے گی جسے حتمی شکل دی جارہی ہے۔

منشور کمیٹی کے صدرنشین اور سابق رکن اسمبلی این وی ایس ایس پربھاکر نے یہ بات بتائی ہے ۔پارٹی کی منشور کمیٹی کا کئی بار اجلا س ہوا جس میں فیصلہ کیا گیا کہ ایک لاکھ گائے ہر سال مفت تقسیم کی جائیں گی۔کمیٹی نے یوگا کو اسکولی نصاب میں شامل کرنے کی بھی تجویز پیش کی ہے۔ منشور کمیٹی کے رکن ڈاکٹر ایم پربھودینی نے کہا کہ درج فہرست ذاتوں،قبائلیوں اور پسماندہ طبقات کے لئے مزید فلاحی قدم اٹھائے جائیں گے۔منشور جاری کرنے سے پہلے پارٹی اس کی ایک نقل جانچ کے لئے الیکشن کمیشن کو پیش کرے گی۔پارٹی نے 7دسمبر کے انتخابات کیلئے اب تک 66امیدواروں کے نام جاری کئے ہیں۔

واضح طور پر، ملک کی سیاست میں، گائے اب مرکز میں آئی ہے. 2014 میں، بی جے پی نے اپنے منشور میں ‘گورکشا’ کا مسئلہ اٹھایا اور اب چار سال بعد، کانگریس بھی اسی راہ پر آ گئی ہے. مدھدی پردیش میں، کانگریس اب گاے کے تحفظ کے لئے حفاظت گاہ بنانے کی بات کہہ رہی ہے. بتا دیں کہ تلنگانہ میں اسمبلی کی کل 119 نشستیں موجود ہیں. ایک طرف، جہاں حکمران تلنگانہ راشٹریہ سمیٹی ، دوسرے بی جے پی بھی اقتدار میں آنے کے لئے اپنی پوری ےکوشش کر رہی ہے. تلنگانہ میں 7 دسمبر کو انتخابات ہو نگے اور 11 دسمبر کو ووٹوں کی گنتی کی جائے گی.

ٹیگز
اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close