تازہ ترین خبریںدلی نامہ

بروقت شکایات سننے اور ان کا ازالہ نہ کرنے پر ہوگی سخت کارروائی

سوشل ویلفیئر وزیر راجندر پال گوتم نے محکمہ کے افسران سے میٹنگ کرکے اسکیموں کا لیا جائزہ، وزیر نے افسران کو ہدایت

نئی دہلی (انور حسین جعفری)
دہلی کابینہ کے وزیر راجندر پال گوتم نے دہلی سیکرٹریٹ میں محکمہ خواتین اور بچوں کے ترقیاتی محکمہ اور سوشل ویلفیئر کے عہدیداروں کے ساتھ ایک اہم میٹنگ کی۔ جس میں دونوں محکموں سے چلنے والی عوامی بہبود کی اسکیموں کا جائزہ لیا گیا۔ میٹنگ میںدہلی وزیر راجندر پال گوتم نے کہا کہ کورونا وائرس لاک ڈاؤن کی وجہ سے، محکمہ کو اپنے فرائض انجام دینے میں بہت سی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ بہت ساری اسکیموں کے نفاذ میں رکاوٹ ہے۔

وزیر راجندر پال گوتم نے کہا کہ میرے علم میں یہ بات آچکی ہے کہ پینشن سے متعلق بہت سی شکایات دور نہیں ہوئیں۔ انہوں نے کہا کہ محکمہ خواتین و اطفال ترقیات اور محکمہ سوشل ویلفیئر کے افسران کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ تمام رکاوٹوں کا جائزہ لیں اور تمام التوا کی شکایات کو تیزی سے حل کریں۔ اگر شکایات کے اوقات پر سماعت نہیں کی گئی اور متعلقہ محکمہ کے افسران کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

وزیر راجندر پال گوتم نے آئی سی ڈی ایس کے تحت چلنے والی تمام اسکیموں کا بھی جائزہ لیا۔ اس دوران بچوں کو حفاظتی ٹیکوں سے متعلق پروگراموں اور آئی سی ڈی ایس کے تحت مستفید افراد کو غذائی سپلیمنٹس کی تقسیم پر خصوصی توجہ دی گئی۔ انہوں نے کہا کہ ہمارا مقصد آنگن واڑی مراکز کے ذریعہ بنیادی صحت کے نظام کو مستحکم کرکے بچوں میں غذائیت ہمارا مقصد بچوں کو مونگ پھلی اور انکرت چنے جیسے متناسب خوراک مہیا کرنا ہے۔ اجلاس میں وزیر نے لاک ڈاؤن کے دوران عملے کے ذریعہ کئے گئے کام کی بھی تعریف کی۔

وزیر راجندر پال گوتم نے کہا کہ ہمارے ملازمین جنہوں نے دہلی میں لوگوں کو ریلیف فراہم کرنے کے لئے دن رات کام کیا ہے وہ بھی ہمارے کورونا واریرز ہیں۔ محکمہ خواتین و بچوں کی ترقی نے بچوں کو دودھ کے پیکٹ، متناسب بسکٹ اور کھانا مہیا کیا۔ ہمارے عملے نے اس وبائی مرض کے دوران اپنے فرض کے ساتھ پوری لگن کے ساتھ آگے بڑھ کر لوگوں کی مدد کی۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close