تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

انگلینڈ کے خلاف بھگوا جرسی میں نظر آئے گی ٹیم انڈیا

آئی سی سی ورلڈکپ میں اپنی شاندار کارکردگی کرنے والی ٹیم انڈیا میزبان انگلینڈ کے خلاف 30 جون کو ہونے والے مقابلے میں اپنے روایتی ‘بلیو’ رنگ کے علاوہ اورنج (زعفران) رنگ کی جرسی میں اترے گی۔

ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) کے سرکاری لباس اسپانسر نائكي نے جمعہ کو اعلان کیا کہ ٹیم انڈیا برمنگھم میں ہونے والے مقابلے میں پہلی بار اپنی اوے کٹ میں اترے گی. ٹیم انڈیا کے ون ڈے اور اوے کٹ ڈیزائن کو اس سال پہلی بار لانچ کیا گیا تھا۔ اونج زعفران اور نیلے رنگ کے تال میل والی اوے کٹس پہن کر ہندوستانی کھلاڑی انگلینڈ کا مقابلہ کریں گے۔

اورنج رنگ کو لے کر اگرچہ کچھ تنازعہ اٹھا ہے لیکن وراٹ کوہلی کی قیادت والی ہندوستانی کرکٹ ٹیم اس تنازع کو مکمل طور نظر انداز کرتے ہوئے انگلینڈ کے خلاف اتوار کو اگلے عالمی کپ میچ میں سیمی فائنل میں جگہ بنانے کے واحد مقصد کے ساتھ اترے گی۔ ہندوستانی ٹیم کو اپنی جرسی میں ردوبدل اس لئے کرنا پڑا ہے کیونکہ اس کی اپوزیشن اور میزبان انگلینڈ کی ٹیم نے بھی اس عالمی کپ کے لئے اپنی جرسی نیلے تیار کروائی ہے جس هو بهو ہندوستانی ٹیم کی جرسی کی طرح لگ رہا ہے. انگلینڈ کی ورلڈ کپ جرسی سادہ نیلے رنگ کی ہے جس میں گہرے کے نیلے رنگ کالر ہے. یہ ٹیم انڈیا کی جرسی کے اسی طرح کے رنگ والی ہے جسے اس کی جرسی کے رنگ کی وجہ سے ‘ٹیم بلو’ بھی کہا جاتا ہے۔

ایسے میں دونوں ٹیموں کے میدان پر تقریبا ایک جیسی جرسی کے تضاد کی وجہ ہندستانی ٹیم انگلینڈ کے خلاف میچ میں مختلف رنگ کی زعفران جرسی پہن کر اترے گی۔ یاد رہے کہ وراٹ کوہلی کی قیادت والی ہندوستانی کرکٹ ٹیم انگلینڈ کے خلاف اتوار کو اگلے عالمی کپ میچ میں اترے گی اور اس کی نگاہیں اس وقت سیمی فائنل میں جگہ بنانے پر لگی ہیں۔ لیکن یہ پہلا موقع ہے جب ہندوستان کے میچ سے پہلے اس کی کارکردگی اور نتائج کے بجائے سب کی نگاہیں اس بات پر لگی ہیں کہ وہ کس رنگ کی جرسی پہن کر اترے گی۔ لیکن اب یہ یہ واضح ہو چکا ہے کہ وہ اورنج (زعفران) رنگ کی جرسی میں اترے گی

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close