تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

آئی پی ایل 2019: کپتان بدلتے ہی راجستھان کو ملی شاندار جیت، پلے آف کی امیدیں روشن

مسلسل شکست سے مایوس راجستھان رائلس کو اپنا کپتان تبدیل کرنے کا فائدہ ملا اور اس کو ممبئی انڈینس کے خلاف ہفتہ کو آئی پی ایل -12 مقابلے میں اہم جیت مل گئی۔ راجستھان نے اس مقابلے میں ممبئی کو پانچ وکٹ سے شکست دے کر ٹورنامنٹ میں نو میچوں میں تیسری کامیابی حاصل کی جس سے اس کی امیدیں بنی ہوئی ہیں۔

راجستھان نے اس مقابلے سے پہلے اجنکیا رہانے کو ہٹا کر آسٹریلیا کے اسٹیون اسمتھ کو دوبارہ کپتان بنایا اور اس کا یہ داؤ کام کر گیا۔ ممبئی کو پانچ وکٹ پر 161 رن پر روکنے کے بعد راجستھان نے اسمتھ کے ناٹ آؤٹ 59 اور 17 سال کے نوجوان بلے باز ریان پراگ کی 43 رن کی بہترین اننگز سے پانچ وکٹ پر 162 رن بنا کر توقعات روشن رکھنے والی فتح حاصل کر لی ہے۔

راجستھان کی نو میچوں میں یہ تیسری جیت ہے اور اس کے چھ پوائنٹس ہو گئے ہیں۔ اگرچہ پلے آف میں جانے کے لئے راجستھان کو اپنے باقی پانچوں میچ جیتنے ہوں گے۔ دوسری طرف ممبئی کو 10 میچوں میں چوتھی شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ ہدف کا تعاقب کرتے ہوئے راجستھان نے اجنکیا رہانے کو چوتھے اوور میں 39 کے اسکور پر گنوا دیا۔ میچ شروع ہونے سے پہلے رہانے کی کپتانی چھین لی گئی تھی۔ رہانے کی خراب کارکردگی برقرار رہی اور وہ 12 گیندوں میں 12 رنز بنا کر لیگ اسپنر راہل چاهر کی گیند پر آؤٹ ہو گئے۔

سنجو سیمسن اور نئے کپتان اسٹیون اسمتھ نے دوسرے وکٹ کے لئے 37 رن کی ساجھےداری کی۔ گزشتہ میچ میں دہلی کے خلاف تین وکٹ لینے والے چاهر نے اپنی شاندار کارکردگی کا سلسلہ برقرار رکھتے ہوئے سیمسن کو اپنا دوسرا شکار بن لیا۔ سیمسن نے 19 گیندوں پر 35 رن میں چھ چوکے اور ایک چھکا لگایا۔ راجستھان کا دوسرا وکٹ 76 کے اسکور پر گرا۔ چاهر نے اپنے اسی اوور کی آخری گیند پر بین اسٹوکس کو بولڈ کر دیا۔ اسٹوکس اپنا اکاؤنٹ بھی نہیں کھول سکے۔ اسمتھ نے ریان پراگ کے ساتھ راجستھان کو 100 کے پار پہنچا دیا۔ دونوں نے ٹیم کے اسکور کو بڑھانا جاری رکھا۔ پراگ کافی اچھا کھیل رہے تھے اور انہوں نے 14 ویں اوور میں ہردک پانڈیا کی گیندوں پر مسلسل دو چوکے مارے۔ 14 اوور کے بعد راجستھان کا اسکور 118 رن پہنچ چکا تھا۔

اپنا دوسرا آئی پی ایل میچ کھیل رہے 17 سال کے پراگ نے اگلے اوور میں چاهر پر شاندار چھکا مارا۔ پراگ نے 16 ویں اوور میں لست ملنگا پر بھی چوکا مارا۔ 16 اوور کے اختتام کے بعد راجستھان کو آخری چار اوور میں جیت کے لئے 24 رنز چاہئے تھے۔ اسمتھ نے 17 ویں اوور میں جسپريت بمراه کی پہلی گیند کو چوکے کے لئے اٹھا دیا۔ پراگ اپنی پہلی آئی پی ایل نصف سنچری کی طرف گامزن تھے کہ رن آؤٹ ہو گئے۔ پراگ نے 29 گیندوں پر 43 رن میں پانچ چوکے اور ایک چھکا لگایا۔

بمراه نے ایشٹن ٹرنر کو ایل بی ڈبلیو کر دیا۔ آخری اوور میں راجستھان کو جیت کے لئے چار رن کی ضرورت تھی اور اسٹورٹ بنی نے ملنگا کی پہلی گیند پر چوکا مار کر جیت راجستھان کی جھولی میں ڈال دی۔ اسمتھ نے 48 گیندوں پر پانچ چوکوں اور ایک چھکے کی مدد سے ناٹ آوٹ 59 رن کی کپتانی اننگز کھیلی۔ بنی سات رن پر ناٹ آؤٹ رہے۔ اس شکست کے بعد ممبئی کے 10 میچوں سے 12 پوائنٹس ہیں۔

اس سے پہلے راجستھان سے بلے بازی کی دعوت ملنے کے بعد بیٹنگ کرتے ہوئے ممبئی انڈینس کے لئے كوئنٹن ڈی کوک نے مشکل پچ پر بہترین اسٹروک کھیلتے ہوئے نصف سنچری بنائی، تو باقی بلے باز اتنی آزادی سے نہیں کھیل سکے۔ کسی حد تک سوريہ كمار یادو اور آخر میں ہردک پانڈیا نے مفید بلے بازی کی۔ اگرچہ ہردک کو کئی جیون دان ملے۔

اجنکیا رہانے کی جگہ نئے کپتان بنائے گئے اسٹیو اسمتھ نے جلد ہی سوائی مان سنگھ کی اسٹیڈیم کو پڑھ لیا۔ ٹپہ پڑنے کے بعد اندازہ سے تھوڑی سست گیند بیٹ پر آ رہی تھی۔ تیسرا اوور ہی اسمتھ نے شريس گوپال کو تھما دیا اورتجربہ کار روہت شرما گوپال کے جال میں پھنس ہی گئے جنہوں نے آگے نکل کر قدم بڑھانے کی کوشش میں اپنا وکٹ گنوایا۔

اوپنر كوئنٹن ڈی کاک (65) کی نصف سنچری اننگز کی مدد سے ممبئی انڈینس نے ہفتہ کو یہاں راجستھان رائلس کے خلاف آئی پی ایل میچ میں پانچ وکٹ پر 161 رن کا لڑنے قابل اسکور بنا لیا تھا۔ راجستھان نے ٹھیک میچ سے پہلے اجنکیا رہانے سے کپتانی واپس لے کر ٹیم کی کمان اسٹیون اسمتھ کو سونپنے کا اعلان کیا تھا۔ نئے کپتان اسمتھ نے میچ میں ٹاس جیتنے کے بعد پہلے ممبئی کو بلے بازی کا موقع دیا جس نے مقررہ 20 اوورز میں پانچ وکٹ پر 161 رن پر بنائے تھے ۔

ممبئی کی اننگز میں اوپنر اور وکٹ کیپر کاک ہی بلے سے کامیاب رہے جنہوں نے 47 گیندوں میں چھ چوکے اور دو چھکے لگا کر 65 رن کی اہم نصف سنچری اننگز کھیلی اور ٹیم کو بہتر پوزیشن میں پہنچایا۔ کاک کی یہ موجودہ آئی پی ایل میں اپنی ٹیم کی جانب سے یہ تیسری نصف سنچری ہے۔ ٹیم کے کپتان روہت شرما اگرچہ پانچ رنز بنا کر اسپنر شريس گوپال کا شکار بن گئے اور راجستھان کو پہلا وکٹ مل گیا۔ سوريہ كمار یادو نے کاک کے ساتھ مل کر دوسرے وکٹ کے لئے 97 رن کی مفید شراکت کی اور ٹیم کو مضبوط پوزیشن میں پہنچایا۔ سوريہ كمار نے 33 گیندوں میں ایک چوکا اور ایک چھکا لگایا اور 34 رن بنائے۔ کاک کو بھی گوپال نے اپنا شکار بنایا اور بین اسٹوکس کی گیند پر کیچ کرایا۔

بی سی سی آئی اومبوڈسمین سے ہفتہ کو 20 لاکھ روپے جرمانے کی سزا پانے والے آل راؤنڈر ہردک پانڈیا 23 رن ہی بنا سکے۔ پانڈیا کو جوفرا آرچر نے ایل بی ڈبلیو کیا۔ آل راؤنڈر نے 15 گیندوں میں دو چوکے اور ایک چھکا لگایا۔ کیرون پولارڈ 10 رنز بنا کر جے دیو انادكٹ کی گیند پر بولڈ ہو گئے۔ بین کٹنگ 13 رن پر ناٹ آؤٹ رہے۔ راجستھان کے لیے شريس چار اوورز میں 21 رن پر دو وکٹ لے کر سب سے کامیاب بولر رہے۔ اسٹیورٹ بنی کو 19 رنز، آرچر کو 22 رنز اور انادكٹ کو 46 رنز دے کر ایک وکٹ ہاتھ لگا۔

اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close