تازہ ترین خبریںکھیل کھلاڑی

آئی پی ایل 2019: کب اور کہاں ہوں گے مقابلے، یہاں دیکھیں پورا شیڈول

ملک میں اپریل مئی میں عام انتخابات کے سبب اس بات کی قیاس آرائی کی جا رہی تھی کہ انڈین پریمیئر لیگ کے 12 ویں ایڈیشن کے کچھ حصے کو بیرون ملک منعقد کیا جا سکتا ہے لیکن ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) نے منگل کو واضح کر دیا کہ پورا ٹورنامنٹ ہندستان میں ہی ہوگا۔

بی سی سی آئی نے آئی پی ایل 2019 کے پہلے 17 میچوں کا پروگرام کچھ وقت پہلے جاری کیا تھا اور پھر کہا تھا کہ باقی پروگرام کو عام انتخابات کی تاریخوں کے اعلان کے بعد جاری کیا جائے گا۔ آئی پی ایل کا آغاز 23 مارچ سے ہونا ہے اور اس کا پہلا میچ گزشتہ چمپئن چنئی سپرکنگ اور رائل چیلنجر بنگلور کے درمیان چنئی میں کھیلا جائے گا۔ ٹورنامنٹ میں وقت کی تبدیلیوں کی بھی قیاس آرائی چل رہی تھیں لیکن اس میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی ہے اور دن کے میچوں کا وقت چار بجے اور رات کے میچوں کا وقت آٹھ بجے ہی رہے گا۔

بتا دیں کہ كرك انفو کے مطابق آئی پی ایل فائنل 12 مئی کو چنئی میں ہوگا جہاں افتتاحی میچ بھی کھیلا جائے گا۔ اسی طرح سے پلے آف میچ 7 مئی (كواليفاير 1)، 8 مئی (ایلی منیٹر) اور 10 مئی کو (كواليفاير 2) کھیلے جا سکتے ہیں۔ یہ بھی بتایا جا رہا ہے کہ بی سی سی آئی نے ویزاگ کو متبادل جگہ کے طور پر رکھا ہے تاکہ کسی میچ کو کسی وجہ سے شفٹ کئے جانے کی صورت میں اس کا استعمال کیا جا سکے۔

یہاں دیکھیں پورا شیڈول:

ٹیگز
اور دیکھیں

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Close